کد خبر : 100963
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰
-

نباید نسبت به حقوق مردم‌ سازگاری وجود داشته باشد

نباید نسبت به حقوق مردم‌ سازگاری وجود داشته باشد

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله علی‌اکبر سیفی مازندرانی شنبه شب در مراسم گرامیداشت شهدای هفت‌تیر در مسجد ولیعصر (عج) بازار تنکابن اظهار کرد: هدف اصلی بعثت همه انبیا اقامه دین الهی است و نه اغراض سیاسی و اهداف شرق و غرب. وی با بیان اینکه ریاست و دست‌اندرکاران قوه قضاییه خود باید مصداق حزب‌الله باشند،

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله علی‌اکبر سیفی مازندرانی شنبه شب در مراسم گرامیداشت شهدای هفت‌تیر در مسجد ولیعصر (عج) بازار تنکابن اظهار کرد: هدف اصلی بعثت همه انبیا اقامه دین الهی است و نه اغراض سیاسی و اهداف شرق و غرب.

وی با بیان اینکه ریاست و دست‌اندرکاران قوه قضاییه خود باید مصداق حزب‌الله باشند، گفت: هدف فقط رسیدگی به شکایات نیست بلکه باید دیدِ مردم نسبت به مسئولین در نظر گرفته شود.

این استاد حوزه با تأکید بر اینکه نباید نسبت به حقوق مردم‌ سازگاری وجود داشته باشد، خطاب به قوه قضائیه متذکر شد: شما باید مجری قضیه باشید و زیاده‌خواهی بعضی مسئولان نسبت به عموم مردم که برای خود حقوق‌های بالا قائل می‌شوند را نگذارید.

وی با اشاره به اینکه ولایت‌فقیه رکن و اساس نظام است، تصریح کرد: همه‌ی مسئولین در هر مسئولیتی که قرار دارند، باید تابع محض ولی امر مسلمین باشند.

آیت‌الله سیفی ادامه داد: شما ببینید در مسئله‌ی برجام ولی‌فقیه ۹ شرط قرار دادند، اما آنان از این شروط دَم نزدند! این گام در جهت ولایت‌فقیه نیست.

وی یادآور شد: اگر از ابتدا شروط رهبری در برجام رعایت می‌شد، این‌قدر آمریکا نسبت به ما جسور نمی‌شد.

این فقیه مجاهد با اشاره به آیات سوره توبه اضافه کرد: اگر قرار باشد ما حکم قرآن را عمل کنیم، به نص قرآن مجید، برجام از رسمیت ساقط است چراکه در این آیات نورانی آمده «اگر پیمان غیر حربی با کفار بستید، مادامی‌که اینان با دشمنان شما هم‌پیمان نشدند، این پیمان را وفا کنید» حال اینکه طرف‌های اروپایی تسلیحات نظامی به دشمنان ما ارسال کردند.

این روحانی وارسته در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه یکی از اهداف بلند حکومت اسلامی نفی سلطه‌ی بیگانه است، افزود: اگر در عقد اجاره، یک مسلمان اجیر کافر شود، این عقد حرام و باطل است بنابراین هر معاهده و قراردادی که اسباب سلطه‌ی کفار بر مسلمین را فراهم سازد، ازنظر شرع مقدس و قرآن مجید نامشروع است، چه برجام و چه FATF.

آیت‌الله سیفی در پایان گفت: اگرچه ما در مسئله‌ی مالی تحت‌فشار هستیم اما هرگز نباید به خاطر فشار مالی هدف اصلی نظام را از یاد ببریم و به‌گونه‌ای حرف بزنیم و در خیابان بیاییم که هدف تحت‌الشعاع قرار گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − چهار =