کد خبر : 100797
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۷ - ۹:۳۰
-

تلاش مایکروسافت برای تولید رایانه فوق سری

تلاش مایکروسافت برای تولید رایانه فوق سری

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از ورج، مایکروسافت از دو سال کار و تلاش طراحی این رایانه را به مراحل پایانی خود نزدیک کرده است. اسم کد این محصول Andromeda است و مایکروسافت اختراعاتی را نیز در ارتباط با آن به ثبت رسانده است. گفته می شود Andromeda دارای نمایشگر دوگانه نیز هست و

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از ورج، مایکروسافت از دو سال کار و تلاش طراحی این رایانه را به مراحل پایانی خود نزدیک کرده است. اسم کد این محصول Andromeda است و مایکروسافت اختراعاتی را نیز در ارتباط با آن به ثبت رسانده است.

گفته می شود Andromeda دارای نمایشگر دوگانه نیز هست و مایکروسافت در تلاش است آن را به گونه‌ای طراحی کند که به سادگی در جیب جای بگیرد.

منابع مطلع می‌گویند طراحی نرم افزاری و سخت افزاری این رایانه بسیار جذاب و خلاقانه است و استفاده از آن برای پیشبرد امور شخصی و حرفه‌ای را ساده می‌کند.

مایکروسافت اولین بار با عرضه سرفیس آر تی و سرفیس پرو در شش سال قبل تلاش کرد محصول جدیدی خلق کند که در حد فاصل تبلت و لپ تاپ قرار می‌گرفت. سرفیس پرو در بازار موفق بود و باید منتظر ماند و دید Andromeda هم می تواند این موفقیت را تکرار کند یا خیر. گفته می شود در Andromeda از قلم الکترونیک و  پردازنده ای آر ام استفاده شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 2 =

قیمت روز لوازم خانگی سامسونگ یکشنبه , ۱۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴

رایانه فوق سری هر ایرانی باید تو خونش داشته باشه 🙂