کد خبر : 100813
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۷ - ۹:۴۵
-

انهدام باند قاچاق اشیاء تاریخی در مازندران

انهدام باند قاچاق اشیاء تاریخی در مازندران

به گزارش قائم آنلاین، ناصر علی‌نژاد در گفت‌وگو با از انهدام بیش از ۲۰ باند قاچاق اشیاء تاریخی در ۳ ماهه نخست سال جاری در استان خبر داد و گفت: در این عملیات‌ها ۲۵۰۰ قلم اشیاء تاریخی و فرهنگی کشف و ضبط شد. وی افزود: در سه ماهه نخست امسال ۱۷ هزار مورد بازدید و

به گزارش قائم آنلاین، ناصر علی‌نژاد در گفت‌وگو با از انهدام بیش از ۲۰ باند قاچاق اشیاء تاریخی در ۳ ماهه نخست سال جاری در استان خبر داد و گفت: در این عملیات‌ها ۲۵۰۰ قلم اشیاء تاریخی و فرهنگی کشف و ضبط شد.

وی افزود: در سه ماهه نخست امسال ۱۷ هزار مورد بازدید و سرکشی از آثار و محوطه‌های تاریخی توسط نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی استان انجام شد که طی همکاری و تعامل با دستگاه‌های قضایی و انتظامی استان بیش از ۱۰۰ نفر در این راستا دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

سرپرست یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اعلام اینکه در این مدت ۱۴ دستگاه فلزیاب از ۲۷ حفاری غیر مجاز در سطح استان کشف شد، گفت: کارکنان نیروی حفاظت میراث فرهنگی در همه شهرهای استان حضور داشته و فرماندهی یگان حفاظت استان نیز بصورت شبانه‌روزی با شماره‌های ۳۳۳۹۱۰۰۷ و ۰۹۱۱۶۹۹۱۰۰۷ آماده دریافت نظرات و اخبار مردمی پیرامون تخلفات میراثی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − 1 =