کد خبر : 100951
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰
-

استقلال با ۳ میلیارد به دنبال حل مشکل شفر، تامین هزینه اردو و تمدید قرارداد بازیکنان

استقلال با ۳ میلیارد به دنبال حل مشکل شفر، تامین هزینه اردو و تمدید قرارداد بازیکنان

به گزارش قائم آنلاین، طبق رایزنی‌های صورت گرفته توسط باشگاه استقلال برای بهبود شرایط مالی، مدیران این باشگاه موفق شدند بعد از مذاکرات با اسپانسر مبلغی را برای تامین هزینه‌های اردو و همچنین مشکلات فعلی این باشگاه مبلغ ۳ میلیارد تومان را دریافت کنند. البته مسئولان باشگاه در اولین اقدام برای حل مشکل پاسپورت شفر

به گزارش قائم آنلاین، طبق رایزنی‌های صورت گرفته توسط باشگاه استقلال برای بهبود شرایط مالی، مدیران این باشگاه موفق شدند بعد از مذاکرات با اسپانسر مبلغی را برای تامین هزینه‌های اردو و همچنین مشکلات فعلی این باشگاه مبلغ ۳ میلیارد تومان را دریافت کنند.

البته مسئولان باشگاه در اولین اقدام برای حل مشکل پاسپورت شفر در تدارک حل مشکل مالیاتی این مربی و سایر اعضای خارجی این تیم هستند.ظاهرا استقلالی ها باید رقمی حدود ۸۰۰ میلیون تومان برای پس گرفتن پاسپورت شفر و همچنین مساله مالیاتی تیام، جباروف و سایر خارجی‌های این باشگاه به اداره مالیات بپردازند که همین موضوع تقریبا یک سوم رقم دریافتی از اسپانسر را شامل می‌شود.از سویی استقلالی‌ها باید حتما مشکل خروج از کشور شفر را حل کنند زیرا وی باید به همراه اعضای این تیم راهی اردو شود.

تامین هزینه اردو یکی از دغدغه‌های مدیران باشگاه استقلال است که با شرایط ارزی کشور برای تیم حدودا ۴۰ نفره یک میلیارد تومان هزینه در پی خواهد داشت.ضمن اینکه باشگاه استقلال باید با نفراتی مثل ووریا غفوری هم برای ماندن مذاکره و رقمی را به این بازیکن بپردازد تا وی مجددا در تمرینات آبی پوشان حاضر شود.

به نظر می‌رسد با وجود شارژ مالی استقلالی‌ها توسط اسپانسر مدیران یان باشگاه مشکلات بیشتری برای اداره امروز باشگاه در شرایط فعلی  دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × چهار =