کد خبر : 100734
تاریخ انتشار : شنبه ۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵
-

هوشمندانه در مقابل هجمه‌های اقتصادی دشمن بایستیم

هوشمندانه در مقابل هجمه‌های اقتصادی دشمن بایستیم

به گزارش قائم آنلاین، علی فاضلی در گفت‌وگو  گفت: بازار وضعیت خوبی دارد و تمام بازار با آرامش در حال ادامه فعالیت است و مشکل خاصی در امر بازار وجود ندارد. رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه اشکالات زیادی در حوزه‌های مختلف از سوی اتحادیه‌ها و بنگاه‌ها عنوان شده است، بیان داشت: حل این

به گزارش قائم آنلاین، علی فاضلی در گفت‌وگو  گفت: بازار وضعیت خوبی دارد و تمام بازار با آرامش در حال ادامه فعالیت است و مشکل خاصی در امر بازار وجود ندارد.

رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه اشکالات زیادی در حوزه‌های مختلف از سوی اتحادیه‌ها و بنگاه‌ها عنوان شده است، بیان داشت: حل این مسایل در حال پیگیری است.

وی اظهار داشت: وزیر صنعت، معدن و تجارت چندین جلسه برای شنیدن مشکلات اصناف با اتحادیه‌ها برگزار کردند و برای حل برخی از مشکلات دستور سریع صادر کردند و همچنین هماهنگی‌های لازم با گمرک در خصوص واردات مواد اولیه و ترخیص آن از گمرکات انجام شده است.

رئیس اتاق اصناف ایران تصریح کرد: مطالبات اتحادیه‌های صنفی مطالبات مدنی است و در راستای حقوق حقه آن‌هاست و قانون است و بنابراین باید در این راه کمک انجام شود.

وی افزود: البته این مطالبات در زمانی در حال مطرح شدن است که ما به فرموده رهبر معظم انقلاب مورد هجمه عظیم دشمن در حوزه اقتصاد  قرار گرفته‌ایم و باید قبول کنیم که یک جنگ تمام عیار بر علیه اقتصاد ایران مطرح است و طلایه‌داران این مبارزه همین اتحادیه‌ها و بنگاه‌ها هستند و یقینا صبوری می‌کنند و با مسالمت مشکلات خود را مطرح می‌کنند و مسئولین هم تکلیف شرعی دارند که به حل معضلات و مشکلات فرارو بپردازند.

فاضلی اظهار داشت: ۴ کارگروه از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به سرپرستی معاونت توسعه بازرگانی داخلی تشکیل شد و این کارگروه‌ها در حال انجام کارهای خود هستند.

رئیس اتاق اصناف ایران بیان داشت: تکلیف همه ما حل مشکلات فرارو با تعاملات بیشتر است و اصناف هم اگر مشکلی دارند آن را در چارچوب قانون به اتحادیه‌ها مربوطه ارجاع دهند نه اینکه این مشکلات را در کف خیابان ارائه کنند زیرا کف خیابان محل ارائه نقطه نظرات نیست.

وی اظهار داشت: ما هم مطالباتمان به وزارتخانه و سران سه قوا اطلاع می‌دهیم به امید اینکه این مسائل حل شود.

فاضلی اظهار داشت: دشمن صحنه‌های مختلفی را برای این جنگ آرایش کرده و ما نباید غافل باشیم از اینکه امروز آرام هستیم، زیرا ممکن است دشمن فردا از طریق دیگری وارد شود. بهرحال او هزینه سنگینی برای برهم زدن نظم اقتصادی ایران هزینه کرده است و اینکه خوشبینانه بگوییم دشمن دیگر کاری به ما ندارند این طور نیست و ما باید کاملا برای مقابله با دشمن هوشیار باشیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × پنج =