کد خبر : 100590
تاریخ انتشار : شنبه ۹ تیر ۱۳۹۷ - ۸:۳۰
-

جدول گروه‌های ۸گانه و ریز امتیازات

جدول گروه‌های ۸گانه و ریز امتیازات

به گزارش قائم آنلاین، مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با پایان مصاف های سوم در ۸ گروه به انتها رسید و تیم‌های صعود کرده به یک شانزدهم نهایی و تیم‌های کشورهای حذف شده از جام جهانی مشخص شدند.تنها تیم‌های که جام را بدون امتیاز ترک کردند پاناما و مصر بودند که نتوانستد پوئنی را

به گزارش قائم آنلاین، مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با پایان مصاف های سوم در ۸ گروه به انتها رسید و تیم‌های صعود کرده به یک شانزدهم نهایی و تیم‌های کشورهای حذف شده از جام جهانی مشخص شدند.تنها تیم‌های که جام را بدون امتیاز ترک کردند پاناما و مصر بودند که نتوانستد پوئنی را به دست آورند و با دستان خالی با روسیه وداع کردند.

نمایندگان قاره سیاه در روسیه ناکامی به سابقه‌ای داشتند و هیچکدام از مصر، مراکش، نیجریه ، سنگال و تونس نتوانستند راهی مرحله بعد شود.

کرواسی و بلژیک تنها تیم‌های بودند که با ۳ پیروزی ۹ امتیاز کامل مرحله گروهی را کسب کردند.

حذف مدافع عنوان قهرمانی آلمان با شکست ناباورانه مقابل کره‌جنوبی مهم‌ترین رخداد دیدارهای گروهی به است.

در جداول زیر ریز امتیازات گروهای ۸ گانه و چگونگی صعود و حذف تیم ها  را مشاهده می‌کنید:

در گروه A صعود اروگوئه و میزبان و حذف بدون امتیاز مصر و کسب اولین پیروزی تاریخ عربستان در جام جهانی از مهم‌ترین اتفاقات رخ داده به حساب می‌آید.

بازی‌های قابل قبول تیم ملی کشورمان و حفظ شانس صعود تا دقایق پایانی بازی مقابل پرتغال  و کسب امتیاز مراکش از اسپانیا و صعود سخت اسپانیا و پرتغال از اتفاقات مهم گروه B است.

در گروه C صعود قابل پیش‌بینی فرانسه و دانمارک و نمایش ضعیف استرالیا بیشتر مورد توجه قرار گرفت.البته پرو هم بعد از جام جهانی ۱۹۷۸ که با تیم ملی کشورمان همگروه بود شانس حضور در جام جهانی را از نداشت.

در گروه D کرواسی تمام امتیازات را با کسب ۳ پیرزوی به دست آورد و به همراه بلژیک به  تنها تیمی مبدل شد که با ۹ امتیاز کامل راهی مرحله بعد شد.در نقطه مقابل آرژانتین نمایش بسیاری بدی با مسی داشت و با شانس و اقبال توانست جواز صعود را کسب کند.حذف سخت و پر چالش نیجریه وایسلند از دیگر رخداد‌های گروه D است.

در گروه E بازی‌های ابتدای غافلگیرانه آغاز شد و سوئیس با کسب امتیاز مقابل برزیل خود را در قامت مدعی نشان داد در ادامه بازهای برزیلی آرام ارام پیش رفت و در نهایت با کسب ۷ امتیاز به همراه سوئیس موجبات حذف صربستان و کاستاریکا را رقم زدند.

شگفتی جام در گروه F و جایی که مدافع عنوان قهرمانی، آلمان در حالتی سردرگم مقابل مکزیک و کره تن به شکست داد و حذف شد رقم خورد. در پایان سوئد و مکزیک از غفلت شاگردان لو سود برده و راهی مرحله بعد شدند.کره‌جنوبی هم با شکست آلمان آبرومندانه روسیه را ترک کرد.

در گروه G از ابتدا انگلیس و بلژیک مدعی صعود بودند و نکته مهم مصاف این دو قدرت در بازی گروهی بود که در نهایت شیاطین سرخ با برتری در ۳ بازی و ۹ امتیاز کامل راه صعود را پیش گرفتند.اولین گل پاناما در جام جهانی و نمایش بی تاثیر تونس هم از چشم‌ها پنهان نماند.

گروه H معادلات پیچیده‌ای داشت و ژاپن در حالی که رقابت نزدیکی با کلمبیا داشت در نهایت با کسب ۴ امتیاز به عنوان تنها نماینده آسیا راهی مرحله حذفی شد. در این گروه لهستان و سنگال شانس صعود داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − 10 =