کد خبر : 100760
تاریخ انتشار : شنبه ۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
-

تحلیلگر صهیونیست: «نصرالله» درست می‌گوید؛ ما درسوریه شکست خوردیم

تحلیلگر صهیونیست: «نصرالله» درست می‌گوید؛ ما درسوریه شکست خوردیم

به گزارش قائم آنلاین، «ایهود یعری» تحلیلگر کانال دوم رژیم صهیونیستی به سخنرانی جمعه (دیروز) «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله که گفت سوریه در آستانه یک پیروزی بزرگ است، واکنش نشان داد. بر اساس گزارش گروه رسانه‌ای «الاعلام الحربی» در لبنان، یعری گفت: دبیرکل حزب‌الله گفت که او و بشار اسد (رئیس‌جمهور سوریه) در برابر

به گزارش قائم آنلاین، «ایهود یعری» تحلیلگر کانال دوم رژیم صهیونیستی به سخنرانی جمعه (دیروز) «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله که گفت سوریه در آستانه یک پیروزی بزرگ است، واکنش نشان داد.

بر اساس گزارش گروه رسانه‌ای «الاعلام الحربی» در لبنان، یعری گفت: دبیرکل حزب‌الله گفت که او و بشار اسد (رئیس‌جمهور سوریه) در برابر یک پیروزی بزرگ در برابر شورشیان قرار دارند، من بدون تعارف می‌گویم که این پیروزی بر اسرائیل نیز هست، ما در جنگ سوریه شکست خوردیم و اسد به مرزها خواهد رسید.

نصرالله در سخنرانی دیروز خود ضمن اعلام پیروزی قریب‌الوقوع در جنوب سوریه، تصریح کرد: همه برآوردهایی که در رسانه‌ها شنیده می‌شود حاکی از شکست‌های گروه‌های مسلح است. آنها در جنوب سوریه خواه در درعا یا قنیطره دچار فروپاشی شده‌اند و به سمت آشتی خواهند آمد.

نصرالله سپس گفت: آنچه در سوریه می‌گذرد به‌علاوه خروج آمریکا از توافق هسته‌‌ای با ایران و تهدید به اعمال تحریم علیه ایران و نفت این کشور همه و همه در راستای طرح آمریکا یعنی معامله قرن است که هدف آن تسویه مسأله فلسطین است.

ارتش سوریه عملیات در جنوب این کشور را آغاز کرده و موفق شده طی روزهای گذشته، چندین منطقه در ریف استان درعا را از تروریست‌ها پس بگیرد.

برخی از شهرک‌های استان درعا از طریق آشتی ملی تسلیم ارتش سوریه شده و برخی دیگر پس از درگیری شدید با تروریست‌ها آزاد شده است.

در هفته گذشته، معارضان مسلح در جنوب سوریه فاش کردند که مدتی پیش آمریکا به آنان اعلام کرده که وضعیت گروه‌ها در جنوب سوریه را درک می‌کند اما نمی‌تواند به آنان کمک نظامی کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 + سه =