کد خبر : 100684
تاریخ انتشار : شنبه ۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
-

آتش‌سوزی در کمین جنگل‌های مازندران

آتش‌سوزی در کمین جنگل‌های مازندران

به گزارش قائم آنلاین، احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: با توجه به پیش‌بینی افزایش ۴۰ درجه‌ای دما در برخی مناطق و کاهش رطوبت هوا، از امروز تا هفته آینده احتمال آتش‌سوزی مراتع و جنگل‌ها در مازندران افزایش می‌باید. وی توصیه کرد با توجه به روند افزایشی دما تا هفته آینده همشهریان و مسافران

به گزارش قائم آنلاین، احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: با توجه به پیش‌بینی افزایش ۴۰ درجه‌ای دما در برخی مناطق و کاهش رطوبت هوا، از امروز تا هفته آینده احتمال آتش‌سوزی مراتع و جنگل‌ها در مازندران افزایش می‌باید.

وی توصیه کرد با توجه به روند افزایشی دما تا هفته آینده همشهریان و مسافران از روشن کردن آتش در کنار مزارع، مراتع و جنگل‌ها خودداری کنند.

احمدی گفت: همشهریان، مسافران و رانندگان هنگام عبور از حاشیه مراتع، جنگل و مزارع از انداختن ته سیگار روشن خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران افزود: واحد‌های مرغداری، دامپروری، گلخانه‌ها نسبت به کنترل دما، رطوبت و تهویه اقدام کنند.

این مسئول گفت: با توجه به احتمال آتش سوزی در مراتع، جنگل و مزارع ضمن هوشیاری دهیاران و همشهریان نیرو‌های امدادی و خدماتی آمادگی لازم را جهت هرگونه حادثه داشته باشند.

احمدی گفت: به دلیل افزایش دمای هوا، و رطوبت بالا و استفاده بهینه از انرژی برق ساعات شروع به کار همه ادارات مازندران از شنبه ۹ تیر تا دوشنبه ۱۱ تیرماه از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران افزود: بر اساس تصمیم استاندار مازندران و رئیس ستاد مدیریت بحران مازندران این تغییر ساعت کار فقط برای همین سه روز اعلام شده است.

وی گفت: در صورت ادامه روند و برای کاهش مصرف برق در ادارات امکان تمدید وجود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 1 =