کد خبر : 100465
تاریخ انتشار : جمعه ۸ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵
-

«خلیفه حفتر» از کنترل کامل نیروهایش بر « درنه» لیبی خبر داد

«خلیفه حفتر» از کنترل کامل نیروهایش بر « درنه» لیبی خبر داد

به گزارش قائم آنلاین، طبق آخرین خبرها از درگیری‌ها در شهر «درنه»، نیروهای ژنرال «خلیفه حفتر» توانستند این شهر را تحت کنترل خود درآوردند. خلیفه حفتر فرمانده ارتش لیبی اعلام کرد که نیروهای تحت امرش در شهر درنه به صورت کامل «تروریست‌ها» را شکست دادند و کنترل شهر را به دست گرفتند. او گفت: «الحمدلله

به گزارش قائم آنلاین، طبق آخرین خبرها از درگیری‌ها در شهر «درنه»، نیروهای ژنرال «خلیفه حفتر» توانستند این شهر را تحت کنترل خود درآوردند.

خلیفه حفتر فرمانده ارتش لیبی اعلام کرد که نیروهای تحت امرش در شهر درنه به صورت کامل «تروریست‌ها» را شکست دادند و کنترل شهر را به دست گرفتند.

او گفت: «الحمدلله نیروهای مسلح به طور کامل درنه را به کنترل درآوردند. امروز به رغم حضور تروریست‌ها و حامیان آنها، با پیروزی شما پرچم تروریسم پایین کشیده شد و پرچم صلح و آرامش جای آن را گرفت».

نیروهای تحت فرماندهی حفتر از ماه گذشته عملیات برای کنترل این شهر را آغاز کردند و ۱۵ خرداد هم خبرها حاکی بود که این نیروها بر ۷۵ درصد از شهر مسلط شدند.

شهر درنه فوریه سال ۲۰۱۱ همزمان با سرنگونی حکومت «معمر القذافی»، به اشغال گروه موسوم به «مجلس شوری مجاهدی درنة» وابسته به گروه القاعده درآمده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − ده =