کد خبر : 100544
تاریخ انتشار : جمعه ۸ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
-

تسلط ارتش سوریه بر ارتفاعات راهبردی «الزمیطیه» و شهرک «الکرک» در ریف درعا

تسلط ارتش سوریه بر ارتفاعات راهبردی «الزمیطیه» و شهرک «الکرک» در ریف درعا

به گزارش قائم آنلاین، از نیمه شب گذشته توافق آتش‌بس در ریف درعا واقع در جنوب سوریه اجرایی شده و تا ۱۲ ظهر امروز به وقت دمشق ادامه داشت و ظاهرا تمدید نشده است. گروه اطلاع رسانی الاعلام الحربی اعلام کرد که ارتش سوریه در ادامه عملیات خود در غرب شهر درعا موفق شد ارتفاعات

به گزارش قائم آنلاین، از نیمه شب گذشته توافق آتش‌بس در ریف درعا واقع در جنوب سوریه اجرایی شده و تا ۱۲ ظهر امروز به وقت دمشق ادامه داشت و ظاهرا تمدید نشده است.

گروه اطلاع رسانی الاعلام الحربی اعلام کرد که ارتش سوریه در ادامه عملیات خود در غرب شهر درعا موفق شد ارتفاعات «الزمیطیه» را آزاد کند.

این منطقه مرتفع، بر جاده نظامی مشرف است که ریف شرقی درعا را به ریف شمال شرق  ریف غربی درعا را به ریف شمال غرب این استان وصل می‌کند.

از ریف شرقی درعا نیز خبر می‌رسد که ارتش سوریه توانسته است شهرک «الکرک» را از دست تروریست‌ها آزاد کند.

در همین راستا، ارتش سوریه در ریف درعا شهر «الحراک» و شهرک «الصوره» را کاملا آزاد کرد.

ارتش سوریه بعد از درگیری‌ها با گروه‌های تروریستی در ریف شرقی درعا، شهرک «علما» واقع در شمال شهر الحراک را به همراه «مقر گردان نیروی هوایی ارتش» در غرب این شهر به کنترل خود درآورد.

نیروهای ارتش سوریه صبح پنجشنبه (روز گذشته) نیز موفق شده بودند شهرک‌های «ملیحه شرقی»، «ملیحه غربی»، «ناحته» و «صما النهیدات» را آزاد و پاکسازی کنند.

تلویزیون سوریه هم خبر داد که ساکنان شهرک «ام ولد» در ریف شرقی درعا، با به اهتزاز درآوردن پرچم این کشور بر فراز ساختمانها، تظاهراتی را در حمایت از ارتش سوریه برگزار کردند.

در کنار تحولات میدانی درعا، افراد مسلح شهرکهای «طیبة، صیدا، ام المیاذن، ابطع و نصیب» اعلام کردند که ضمن پذیرش شروط ارتش سوریه، حاضرند سلاح خود را تحویل دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × یک =