کد خبر : 100350
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
-

لزوم تولید علم برای حل مشکلات

لزوم تولید علم برای حل مشکلات

به گزارش قائم آنلاین، حمیدرضا طیبی در دیدار با استاندار اصفهان اظهار کرد: جهاددانشگاهی به مسایل به صورت کاربردی ورود می‌کند و کاربردی بودن را در راس امور خود قرار می‌دهد و به همین منظور ۱۳۲ گروه پژوهشی وجود دارد که فعالیت‌ها را به صورت کاربردی پیش ببرند. وی ادامه داد: تولید علم برای حل

به گزارش قائم آنلاین، حمیدرضا طیبی در دیدار با استاندار اصفهان اظهار کرد: جهاددانشگاهی به مسایل به صورت کاربردی ورود می‌کند و کاربردی بودن را در راس امور خود قرار می‌دهد و به همین منظور ۱۳۲ گروه پژوهشی وجود دارد که فعالیت‌ها را به صورت کاربردی پیش ببرند.

وی ادامه داد: تولید علم برای حل مشکلات در دستور اصلی کار جهاد دانشگاهی قرار دارد و سعی می‌کنیم علم را به فناوری بدل کرده و سپس ایجاد اشتغال و ثروت کنیم.

رییس جهاد دانشگاهی با بیان اینکه پروژه‌های جهاد دانشگاهی با نگاه کاربردی پیش خواهد رفت، ادامه داد: در اکثر پروژه‌های عمرانی و پروژه‌هایی نظیر مترو، حفر چاه نفت، نمک زدایی از نفت و … نیز فناوری‌ها با استفاده از سیستم کاربردی شده است.

طیبی در بخش دیگری از صحبت‌های خود یادآور شد: در حوزه اشتغال اولین سازمان اشتغال توسط جهاددانشگاهی ایجاد شده و در ۹ استان فعالیت می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 − 3 =