کد خبر : 100388
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
-

آخرین وضعیت بازار اهواز به نقل از رییس اتاق اصناف

آخرین وضعیت بازار اهواز به نقل از رییس اتاق اصناف

به گزارش قائم آنلاین، سعید ممبینی در گفت‌وگو اظهار کرد: تعدادی از کارخانه‌ها به خصوص تولیدکننده و عرضه‌کنندگان، علی رغم آنکه دارای مشتریان قدیمی هستند که از آن‌ها خریداری می‌کنند، در بازار کالا توزیع نمی‌کنند و از فروش کالا خودداری می‌کنند. وی افزود: مشتریان این کارخانه‌های تولیدی در گذشته به صورت اعتباری و اکنون با

به گزارش قائم آنلاین، سعید ممبینی در گفت‌وگو اظهار کرد: تعدادی از کارخانه‌ها به خصوص تولیدکننده و عرضه‌کنندگان، علی رغم آنکه دارای مشتریان قدیمی هستند که از آن‌ها خریداری می‌کنند، در بازار کالا توزیع نمی‌کنند و از فروش کالا خودداری می‌کنند.

وی افزود: مشتریان این کارخانه‌های تولیدی در گذشته به صورت اعتباری و اکنون با توجه به شرایط اقتصادی کالا را به صورت نقدی از آن‌ها خریداری می‌کنند اما این کارخانه‌ها به بهانه‌های مختلف از جمله اینکه قطعات نداریم، از فروش کالا سر باز می‌زنند و شرایط را برای افزایش قیمت محصولات در بازار مهیا می‌کنند.

رییس اتاق اصناف اهواز تصریح کرد: این کمبود عرضه محصولات در بازار که در اثر عدم فروش کالا توسط تولیدکنندگان انجام می‌گیرد، باعث افزایش قیمت محصولات در بازار شده است. در این زمینه در جلسات توجیهی که با اتحادیه‌های مختلف برگزار کرده‌ایم، اتحادیه‌های اعضای خود را هماهنگ کرده‌اند تا این اعضا در جلوگیری از افزایش قیمت‌ها همراهی لازم را انجام دهند.

ممبینی ادامه داد: زمانی که عرضه محصولات در بازار کاهش پیدا کند، خود به خود قیمت محصولات افزایش پیدا می‌کند و یک نارضایتی در میان خریداران به وجود می‌آید.

وی گفت: مدت‌های زیادی است که در شرایط رکودی به سر می‌بریم و تقاضا برای خرید محصولات در بازار خیلی زیاد نیست و حتی نسبت به گذشته نیز کاهش پیدا کرده است اما با توجه به پیش بینی نمایندگی‌های توزیع کالا مبنی بر اینکه انبارها نباید خالی از کالا باشد، به دنبال تامین کالا هستند که در برخی از موارد این نمایندگی‌ها با کارخانه‌هایی مواجه می‌شوند که به بهانه‌های مختلف از فروش کالا به  آن‌ها سر باز می‌زنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − نه =