کد خبر : 100102
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ تیر ۱۳۹۷ - ۸:۱۰
-

فرمایشات رهبر انقلاب در حوزه قراردادهای خارجی حجت است

فرمایشات رهبر انقلاب در حوزه قراردادهای خارجی حجت است

به گزارش قائم آنلاین، مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به این سوال خبرنگار خبرگزاری فارس مبنی بر اینکه با توجه به نقد جدی رهبر معظم انقلاب برای قراردادهایی مانند FATF برنامه  دولت برای اصلاح و پیگیری پیوستن به این معاهدات چه تغییراتی می‌کند،

به گزارش قائم آنلاین، مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به این سوال خبرنگار خبرگزاری فارس مبنی بر اینکه با توجه به نقد جدی رهبر معظم انقلاب برای قراردادهایی مانند FATF برنامه  دولت برای اصلاح و پیگیری پیوستن به این معاهدات چه تغییراتی می‌کند، گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه اینکه ما خودمان قوانین مربوط به این مسائل را داشته باشیم حجت تمام است.

وی ادامه داد: حتما همین منویات رهبری را دنبال خواهیم کرد. در این موضوع چهار لایحه مطرح است که دو لایحه آن ناظر به قوانین داخلی است و فرمایش رهبری هم در مورد آن نبوده است.

وزیر اقتصاد و دارایی بیان داشت: یک مورد هم کنوانسیون پالرمو است که مربوط به قبل است. ولی کنوانسیون تامین مالی تروریسم که براساس همان سخن رهبری عمل خواهد شد و در جلسه شورای هماهنگی سران قوا بر همین امر تاکید شد.

کرباسیان با مرکز پژوهش‌های مجلس، دبیرخانه شورای امنیت ملی، کمیسیون حقوقی قضایی مجلس و با کمیسیون‌های دیگر مجلس تعامل داریم تا حتما همین کار را دنبال کنیم. ما همین امروز صبح هم قبل از اینکه اینجا بیاییم در مجلس تشخیص مصلحت نظام بودیم. ما باید این موضوع را براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب به عنوان وظیفه دنبال کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + 14 =