کد خبر : 100124
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ تیر ۱۳۹۷ - ۹:۱۰
-

افزایش ۲۰ درصدی مصرف برق در مازندران

افزایش ۲۰ درصدی مصرف برق در مازندران

به گزارش قائم آنلاین، قاسم شهابی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: درحال حاضر مصرف برق در مازندران به بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ مگاوات رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد رشد داشته است. وی ادامه داد: اگر مصرف برق با همین روند ادامه پیدا کند دچار مشکل خواهیم شد.

به گزارش قائم آنلاین، قاسم شهابی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: درحال حاضر مصرف برق در مازندران به بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ مگاوات رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: اگر مصرف برق با همین روند ادامه پیدا کند دچار مشکل خواهیم شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به اینکه اقدامات خوبی توسط شرکت توزیع برق مازندران در حال انجام است و شاهد همکاری‌های خوبی در این زمینه هستیم، اضافه کرد: استانداری مازندران نیز درحال دریافت مجوز برای ساعت فعالیت ادارات از ۶:۳۰ دقیقه تا ۱۳:۳۰ دقیقه است ولی هنوز اعلام نشده است.

شهابی با بیان اینکه مشکلی در مازندران نداریم، اضافه کرد: به دلیل افت فرکانس و مشکلات شبکه سراسری برق کشور ممکن است هر لحظه به ما اعلام خاموشی کنند ولی هنوز خاموشی و قطعی در این زمینه اعمال نشده است .

وی تصریح کرد: باتوجه به گرمای زیاد احتمال خاموشی وجود دارد که لازم است مردم در زمینه مدیریت مصرف بیشتر با ما همکاری کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران یادآور شد: درحال حاضر اوج مصرف برق از ساعت ۱۲ تا ۱۷ که ساعت ۱۵ بالاترین مصرف و همچنین از ساعت ۲۰ تا ۲۳ است که لازم است مردم بیشتر به بحث صرفه‌جویی توجه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − دو =