کد خبر : 99941
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ تیر ۱۳۹۷ - ۸:۰۵
-

دستگیری عاملان ایجاد نا امنی در محمودآباد

دستگیری عاملان ایجاد نا امنی در محمودآباد

به گزارش قائم آنلاین، سرهنگ مجید باقری در گفت‌وگو گفت: در پی ایجاد درگیری و رعب و وحشت برای شهروندان توسط سرنشینان دو دستگاه خودروی سواری ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت. فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند خودروهای متهمان را در در

به گزارش قائم آنلاین، سرهنگ مجید باقری در گفت‌وگو گفت: در پی ایجاد درگیری و رعب و وحشت برای شهروندان توسط سرنشینان دو دستگاه خودروی سواری ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند خودروهای متهمان را در در عملیاتی ضربتی متوقف و سرنشین آن را دستگیر کنند.

باقری خاطرنشان کرد: متهمان که که با تشکیل باندی ۳ نفره در این شهرستان فعالیت داشتند به چندین فقره شرارت ، تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

باقری با اشاره به این که خطر قرمز پلیس در ارتقاء امنیت اجتماعی، امنیت و آرامش مردم است گفت:همراهی و همكاری شهروندان در شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان نقش بسیار ارزنده ای در امنیت اجتماعی پایدار در جامعه خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − 2 =