کد خبر : 100078
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵
-

«الوفاق»، دولت بحرین را مسئول وخامت حال آیت‌الله عیسی قاسم دانست

«الوفاق»، دولت بحرین را مسئول وخامت حال آیت‌الله عیسی قاسم دانست

به گزارش قائم آنلاین، جمعیت «الوفاق» اعلام کرد با نگرانی وضعیت سلامتی شیخ عیسی قاسم را دنبال می‌کند و دولت بحرین را مسئول کامل این امر می‌داند. بر اساس گزارش «منامه پست» در بیانیه جمعیت الوفاق آمده است: مقامات از جمله رأس نظام، مسئولیت کامل وخامت حال شیخ عیسی قاسم را در نتیجه بازداشت اجباری

به گزارش قائم آنلاین، جمعیت «الوفاق» اعلام کرد با نگرانی وضعیت سلامتی شیخ عیسی قاسم را دنبال می‌کند و دولت بحرین را مسئول کامل این امر می‌داند.

بر اساس گزارش «منامه پست» در بیانیه جمعیت الوفاق آمده است: مقامات از جمله رأس نظام، مسئولیت کامل وخامت حال شیخ عیسی قاسم را در نتیجه بازداشت اجباری و عدم اجازه برای پیگیری وضعیت سلامتی بر عهده دارند؛ پیگیری وضعیت سلامتی شیخ فقط از طریق تصمیم‌های امنیتی که تمام جزئیات و شرایط معالجه را تحمیل می‌کنند، ممکن است.

در ادامه این بیانیه آمده است، تحمیل بازداشت اجباری آن‌هم در این سن، موضوعی خطرناک است که پیامد‌ها و تأثیرات زیادی بر سلامتی شیخ خواهد داشت.

الوفاق سپس خواستار لغو بازداشت اجباری آیت‌الله قاسم و بازگرداندن تمام حقوق مدنی، انسانی و دینی وی شد.

منابع خبری در بحرین بامداد دوشنبه (دیروز) از وخامت حال شیخ عیسی قاسم و انتقال وی به بیمارستان خبر دادند. مرکز حقوق بشر بحرین با تایید این خبر اعلام کرد که شیخ عیسی قاسم ساعت ۰۹:۳۵ شامگاه یکشنبه به بیمارستان منتقل شد.

این مرکز توضیح داد که شیخ عیسی قاسم از حدود ۴۰۰ روز پیش در اقامت اجباری است و دولت تحت تدابیر شدید امنیتی، اجازه درمان (کافی و به موقع) را نمی‌دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 4 =