کد خبر : 99957
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ تیر ۱۳۹۷ - ۸:۴۵
-

اتحادیه اروپا معاون رئیس‌جمهور ونزوئلا و ۱۰ مقام دیگر این کشور را تحریم کرد

اتحادیه اروپا معاون رئیس‌جمهور ونزوئلا و ۱۰ مقام دیگر این کشور را تحریم کرد

به گزارش قائم آنلاین، اتحادیه اروپا روز دوشنبه با متهم کردن معاون رئیس‌جمهور ونزوئلا و ده مقام دیگر آن کشور به نقض حقوق بشر تحریم‌هایی را علیه آنها اعلام کرد. طبق گزارش خبرگزاری فرانسه، «ولکی رودریگز»، معاون رئیس‌جمهور ونزوئلا بلندپایه‌ترین مقامی است که با دستور منع سفر و مصادره دارایی‌ها هدف قرار گرفته است. ۲۸

به گزارش قائم آنلاین، اتحادیه اروپا روز دوشنبه با متهم کردن معاون رئیس‌جمهور ونزوئلا و ده مقام دیگر آن کشور به نقض حقوق بشر تحریم‌هایی را علیه آنها اعلام کرد.

طبق گزارش خبرگزاری فرانسه، «ولکی رودریگز»، معاون رئیس‌جمهور ونزوئلا بلندپایه‌ترین مقامی است که با دستور منع سفر و مصادره دارایی‌ها هدف قرار گرفته است.

۲۸ عضو کشور اتحادیه اروپا ماه گذشته بعد از انتخاب شدن «نیکلاس مادورو» به عنوان رئیس‌جمهور ونزوئلا اعلام کردند «فوراً» تحریم‌هایی را علیه این کشور اعلام خواهند کرد. ایالات متحده آمریکا و کشورهای غربی، در بیانیه‌ای مداخله‌جویانه این انتخابات را «صوری» خوانده بودند.

اتحادیه اروپا در بیانیه روز دوشنبه گفته است: «انتخابات برگزار شده در ونزوئلا در روز ۲۰ می ۲۰۱۸، نه آزاد و نه منصفانه بودند و با توجه به آنکه ضمانت‌های لازم برای جامع و دموکراتیک بودن آنها رعایت نشده، نتایج آنها فاقد هر گونه اعتبار هستند.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − 9 =