کد خبر : 99900
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
-

لازمه حل مشکلات اقتصادی اتحاد قوای ۳ گانه و تغییر مدیران خسته و ناکارآمد است

لازمه حل مشکلات اقتصادی اتحاد قوای ۳ گانه و تغییر مدیران خسته و ناکارآمد است

به گزارش قائم آنلاین، میثم بیرانوند دبیر انجمن اسلامی دانشجویان (۱۳۴۸) دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در گفت‌وگو با اشاره به نابسامانی‌ها در بازار گفت: راهکار حل این مشکلات ورود جدی و فوق العاده دستگاه‌های اجرایی و رسانه‌ای کشور به مسائل معیشتی مردم است. وی افزود: در حال حاضر وضع معیشتی مردم رو به وخامت و

به گزارش قائم آنلاین، میثم بیرانوند دبیر انجمن اسلامی دانشجویان (۱۳۴۸) دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در گفت‌وگو با اشاره به نابسامانی‌ها در بازار گفت: راهکار حل این مشکلات ورود جدی و فوق العاده دستگاه‌های اجرایی و رسانه‌ای کشور به مسائل معیشتی مردم است.

وی افزود: در حال حاضر وضع معیشتی مردم رو به وخامت و سفره مردم در حال کوچک شدن است و امید مردم نیز در حال کمرنگ شدن است که این موضوع دقیقا چیزیست که دشمنان خونی نظام و مردم ایران خواهان آن هستند.

بیرانوند با بیان اینکه آنچه مردم را نسبت به آینده کشور دلسرد می‌کند بی تدبیری و ولنگاری دستگاه‌های مربوطه است تا توطئه‌های خارجی،  ادامه داد: در چنین شرایط سختی دولت به جای سکوت و یا علت جویی‌های غیر معقول و مقصرتراشی باید تمام توان خود را برای مهار این گرانی بکار بگیرد و قوه قضاییه نیز با مفسدان و رانت خوارانی که خون ملت را در شیشه کرده اند قاطعانه و بدون ملاحظه برخورد کند، مجلس هم باید ندای ملت ایران باشد و نمایندگان بجای حاشیه سازی ها مشکلات اصلی مردم را منتقل کنند و پیگیری داشته باشند.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: روا نیست مردمی که سالها برای این انقلاب و کشور با جان و مالشان هزینه کرده اند در چنین شرایط سختی زندگی کنند. روا نیست مردم خرمشهر و آبادان که متر به متر شهرشان به خون بهترین جوانان این ملت آغشته شده امروز برای آب شرب خود دچار سختی باشند، اما آنچه بیشتر از هر چیز به این دردها اضافه می‌کند تبعیض ها و بهره مندی عده ای معدود است که با التهاب بازار به سود خود می‌رسند و بر مشکلات ملت مظلوم اضافه می‌کنند.

وی تصریح کرد: حل همه اینها میسر نخواهد شد مگر اینکه قوای سه گانه با اتحاد و روحیه انقلابی وارد ماجرا شوند. تغییر مدیران خسته و ناکارآمد یکی دیگر از راه‌های اصلی حل مشکلات مردم است. رئیس جمهور باید اجازه دهد مدیران خسته اش استعفا دهند.

بیرانوند اضافه کرد: صدا و سیما و سایر رسانه‌های داخلی هم باید در کنار انعکاس مشکلات واقعی مردم همزمان با گزارش اجراییات در راستای حل مشکلات مانع پمپاژ اخبار دروغین و ناامید کننده از سوی نارسانه‌ها به جو عمومی جامعه باشد.

این فعال دانشجویی گفت: جنبش دانشجویی بر حسب وظیفه خود همیشه و در همه عرصه ها آماده کمک به دستگاه‌های اجرایی کشور بوده و هست و مسئولین نیز نباید از این ظرفیت جوان و عظیم برای حل مشکلات غافل شوند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − سه =