کد خبر : 99760
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ تیر ۱۳۹۷ - ۸:۰۰
-

فروش ارز ۴۲۰۰ تومانی واردات گوشی در بازار آزاد

فروش ارز ۴۲۰۰ تومانی واردات گوشی در بازار آزاد

به گزارش قائم آنلاین، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توییتی اعلام کرد: لیست شرکت‌هایی که به آنها ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات گوشی تلفن همراه به آنها تخصیص یافته است، با هماهنگی بانک مرکزی و وزارت اقتصاد، تا ساعاتی دیگر توسط روابط عمومی وزارت ارتباطات منتشر خواهد شد. وی امروز گفته

به گزارش قائم آنلاین، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توییتی اعلام کرد: لیست شرکت‌هایی که به آنها ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات گوشی تلفن همراه به آنها تخصیص یافته است، با هماهنگی بانک مرکزی و وزارت اقتصاد، تا ساعاتی دیگر توسط روابط عمومی وزارت ارتباطات منتشر خواهد شد.

وی امروز گفته بود: پشت پرده گوشی های گران قیمتی که امروز اتفاقا در بازار با ارز بالایی محاسبه می شوند و به فروش می رسند، افراد سودجویی  هستند که ارز را گرفته و در بازار به مردم ارائه کرده اند.

وی در پاسخ به انتقادات از افزایش شدید قیمت گوشی موبایل از تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی به ۴۰ شرکت واردکننده گوشی تلفن همراه خبر داده و گفته بود: شرکت های واردکننده در ابتدای سال جاری دلار مورد نیاز خود را با بهای ۴۲۰۰ تومان دریافت کردند و نباید قیمت گوشی در بازار، بالاتر از حد معمول برود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + 13 =