کد خبر : 99910
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
-

عناصر مؤثر در ایجاد شرایط فعلی بازار ارز را رصد می‌کنیم

عناصر مؤثر در ایجاد شرایط فعلی بازار ارز را رصد می‌کنیم

به گزارش قائم آنلاین، علی مؤیدی خرم‌آبادی امروز در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه همکاری ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه این ستاد چه اقداماتی را در راستای کنترل و مبارزه با بازار ثانویه یا بازار قاچاق

به گزارش قائم آنلاین، علی مؤیدی خرم‌آبادی امروز در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه همکاری ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه این ستاد چه اقداماتی را در راستای کنترل و مبارزه با بازار ثانویه یا بازار قاچاق ارز انجام داده است، گفت: آنچه در این حوزه به معنا و مفهوم قاچاق است ستاد به آن ورود پیدا می‌کند.

رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار داشت: ستاد در حال رصد است و عناصری که پدید آورنده این شرایط هستند مورد رصد ستاد قرار دارند.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه این عناصر چه کسانی هستند، گفت: معرفی عناصر از نظر سازمان به مصلحت نیست اما آنچه مسلم است این است که افرادی در حال فعالیت هستند و ما هم ملزم به شناسایی و رصد هستیم و قطعا نتیجه این اقدامات را اعلام می‌کنیم.

* دشمن از فضاسازی روانی در اقتصاد استفاده می‌کند

مؤیدی خرم‌آبادی با بیان اینکه ما با شرایط جدیدی مواجه هستیم،‌گفت:‌در بررسی‌های انجام شده شرایط اقتصادی فعلی ما متاثر از عوامل اقتصادی نیست بلکه متاثر از عوامل روانی است و باید بدانیم دشمن تمام قد بر علیه نظام و مردم ما ایستاده و به جد از فضای مجازی و روانی استفاده می‌کند.

وی اظهار داشت: به نظرم نقش رسانه‌ها در تلطیف کردن این فضا برجسته است و ما از رسانه‌ها انتظار داریم که به این بخش توجه و عنایت خاصی داشته باشند.

رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه به هر حال تحت تحریم‌ها قرار داریم، گفت: باید در این فضا بسیار هوشمندانه به مقابله بپردازیم.

* برنامه‌های مقابله به دستگاه‌های مسئول ابلاغ شده است

مؤیدی خرم‌آبادی اظهار داشت: بر اساس دستور رئیس‌جمهور از زمانی که مباحث ارزی پیش آمد ستاد بر روی مبارزه با قاچاق در این بخش تمرکز کرده و با دستگاه‌های متولی هماهنگی‌های لازم انجام شده و برنامه‌هایی را در دستور کار قرار داده‌ایم تا در حوزه مذکور تکانه‌های ایجاد شده را کاهش دهیم.

وی گفت:‌برنامه‌ها را به دستگاه‌های مقابله‌ای اعم از تعزیرات، نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات و گمرک ابلاغ کرده‌ایم و در حال رصد و نظارت هستیم.

* شاهد عملیات روانی سازمان‌یافته هستیم

رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: لذا در این بخش ما به عنوان یک اولویت جدی کار را دنبال می‌کنیم البته نیازمند همکاری مردم هستیم.

مؤیدی خرم‌آبادی گفت:‌ما شاهد یک سازمان یافتگی در جدار مرز و بیرون مرز به منظور جنگ عملیاتی روانی هستیم در بعضی نقاط در کشورهای همجوار ما تیم‌های مخصوص عملیات روانی بر علیه نظام و بر علیه کشور ما طراحی شده و این روزها در حال ادامه دادن به فعالیت‌های خود هستند و طبیعی است ما متناسب با جنگ عملیات روانی باید به مقابله بپردازیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 4 =