کد خبر : 99922
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵
-

ارتش سوریه مناطق وسیعی از صحرای دیر الزور را تحت کنترل خود درآورد

ارتش سوریه مناطق وسیعی از صحرای دیر الزور را تحت کنترل خود درآورد

به گزارش قائم آنلاین، یک مقام نظامی ارتش سوریه گفت: یگان‌های ارتش سوریه با همکاری نیروهای پشتیبان خود عملیات حمله به مخفیگاه‌های داعش در صحرای دیرالزور را انجام دادند که طی آن منطقه‌ای به وسعت تخمینی یک هزار و هشتاد و هشت کیلومتر مربع را باز پس گرفتند که به غرب منطقه بوکمال در مرز

به گزارش قائم آنلاین، یک مقام نظامی ارتش سوریه گفت: یگان‌های ارتش سوریه با همکاری نیروهای پشتیبان خود عملیات حمله به مخفیگاه‌های داعش در صحرای دیرالزور را انجام دادند که طی آن منطقه‌ای به وسعت تخمینی یک هزار و هشتاد و هشت کیلومتر مربع را باز پس گرفتند که به غرب منطقه بوکمال در مرز با عراق متصل می‌شود.

این مقام نظامی سوریه در گفت‌وگو با روسیا الیوم گفت: عملیات ارتش با سرکوب شمار زیادی از تروریست‌ها و نابودی تجهیزات جنگی آنها همراه بود.

ارتش سوریه چهارشنبه گذشته منطقه واقع بین روستای معیزیله و ایستگاه دوم و فیضه بن موینع را بازپس گرفته و به عملیات تعقیب و گریز در مناطق وسیعی از حومه دیر الزور پرداخت و در دسامبر گذشته هم با همکاری نیروهای پشتیبانی تسلط کامل خود بر همه مناطق حوض فرات را تکمیل کرد.

نیروهای آمریکایی مستقر در منطقه مرزی التنف، به گروه‌هایی که آنها را معارض میانه رو می‌خوانند کمک‌های تسلیحاتی و لجستیک می‌دهند و پادگان‌هایی را تحت نظارت نیروهایی ویژه برای آموزش احداث کرده‌اند.

این منطقه در ماه‌های اخیر به پایگاه حملات تروریست‌ها به چندین موضع نظامی در صحرای سوریه مبدل شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 − یک =