کد خبر : 99732
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
-

جنگ اقتصادی علیه کشورمان را با همدلی به فرصت تبدیل کنیم

جنگ اقتصادی علیه کشورمان را با همدلی به فرصت تبدیل کنیم

به گزارش قائم آنلاین، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی، در گفت وگو با اشاره به شرایط امروز اقتصادی کشور گفت: ما در شرایط سختی به لحاظ اقتصادی قرار داریم و به واقع در یک جنگ اقتصادی هستیم و باید دست به دست هم دهیم و با همدلی این جنگ اقتصادی را

به گزارش قائم آنلاین، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی، در گفت وگو با اشاره به شرایط امروز اقتصادی کشور گفت: ما در شرایط سختی به لحاظ اقتصادی قرار داریم و به واقع در یک جنگ اقتصادی هستیم و باید دست به دست هم دهیم و با همدلی این جنگ اقتصادی را برای خود به یک فرصت تبدیل کنیم تا خروجی آن ابرقدرتی اقتصادی ایران باشد.

وی افزود: ما در دوران جنگ تحمیلی تهدید را به فرصت تبدیل کردیم و پس از هشت سال دفاع مقدس به ابرقدرت نظامی تبدیل شدیم و در جنگ نیابتی داعش تهدید عظیم جنگ نیابتی را به فرصت تبدیل کردیم که به ابرقدرتی سیاسی جمهوری اسلامی ایران منتهی شد و امروز در جنگ اقتصادی نیز باید با همدلی خروجی این جنگ ابرقدرتی اقتصادی جمهوری اسلامی ایران باشد.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نوسانات بازار ارز، خودرو و سکه اظهار داشت: مردم باید از هجوم به بازار ارز و خودرو و سکه پرهیز کنند و نباید مرتکب این اشتباه در این زمینه شوند. در کشورهای دیگر دنیا وقتی کالایی گران می‌شود مردم از خرید آن پرهیز می‌کنند.

ابوترابی خاطرنشان کرد:‌ مسئولین نیز باید کار را مدیریت کنند و اگر احتکاری در حوزه خودرو هست با آن برخورد کنند و از وزیر دادگستری و سازمان تعزیراتی حکومتی می‌خواهیم به این موضوع ورود پیدا کنند و اگر احتکاری در این زمینه هست توسط وزارت اطلاعات موضوع را شناسایی و با آن برخورد کنند.

وی در پایان گفت: در بحث برجام و مذاکرات انرژی و وقت مردم هدر داده شد اما این تجربه خوبی شد که کسانی هم که امید داشتند لبخند به دشمن مشکل را حل می‌کند بدانند که به دشمن نمی‌شود اعتماد کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − پانزده =