کد خبر : 99586
تاریخ انتشار : شنبه ۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵
-

۴۸۰ هزار صنف تولیدی در صورت حمایت اثرات تحریم‌ها را خنثی‌ می‌کنند

۴۸۰ هزار صنف تولیدی در صورت حمایت اثرات تحریم‌ها را خنثی‌ می‌کنند

به گزارش قائم آنلاین، حسن‌یونس سینکی همایش روز ملی اصناف با بیان اینکه زحمات فراموش‌نشدنی اصناف در  عرصه‌های مختلف اجتماعی قابل تقدیر است،‌ افزود: اولین بار نیست که از سوی دشمن مورد تهاجم قرار می‌گیریم، دشمن به شیوه‌های مختلف ما را آزموده است و این شرایط نیاز به مدیریت دارد. معاون امور اقتصادی و بازرگانی

به گزارش قائم آنلاین، حسن‌یونس سینکی همایش روز ملی اصناف با بیان اینکه زحمات فراموش‌نشدنی اصناف در  عرصه‌های مختلف اجتماعی قابل تقدیر است،‌ افزود: اولین بار نیست که از سوی دشمن مورد تهاجم قرار می‌گیریم، دشمن به شیوه‌های مختلف ما را آزموده است و این شرایط نیاز به مدیریت دارد.

معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: آرامش در عرصه‌های گوناگون به خصوص عرصه دفاع مقدس مدیون فداکاری اصناف بوده است و جامعه صنفی نخستین سنگر موفقیت اقتصادی کشور است و اقتصاد اجتماعی هم اولین پارامتر و سرمایه ملی برای توسعه اقتصادی کشور به شمار می‌رود.

سینکی تصریح کرد: سیاست جدیدی در بیرون برای کشور ایجاد شده که باید با دوراندیشی اجازه ندهیم که تحریم‌ها مشکلی برای اقتصاد کشور ایجاد کند.

وی اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌های  جامعه صنفی می‌تواند دستمایه پیروزی مجدد در عرصه‌های اقتصادی کشور باشد.

معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: اولین خواسته وزارت صنعت از اصناف این است که ظرفیت‌های حرفه‌ای خود را به کار گیرند تا بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها قدم‌های مؤثری در شبکه توزیع و تأمین کالا برداشته شود زیرا اگر جریان تأمین به درستی مدیریت شود، دستمایه اتفاقات خوبی خواهد بود.

سینکی با بیان اینکه ما به اندازه اصناف مشکلات و فرصت‌ها را نمی‌شناسیم تصریح کرد: اتحاد و یکپارچگی اصناف مهم است بنابر این اجازه ندهید دشمن تحت هیچ شرایطی اتحاد و یکپارچگی شما را خدشه‌دار کند.

وی در ادامه با اشاره به بحث حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: حدود ۴۸۰ هزار صنف تولیدی در اصناف کشور وجود دارد که می‌تواند حمایت از تولید داخلی کشور را فراگیر کند، بنابر این باید صنوف تولیدی حمایت شوند تا زمینه صادرات افزایش یابد.

معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه بحث مبارزه با قاچاق بسیار جدی است،‌گفت: مهمترین سنگری که می‌تواند این مقوله را به صفر برساند جامعه صنفی کشور است که باید با هماهنگی اصناف از عرضه کالای قاچاق جلوگیری شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − هفت =