کد خبر : 99577
تاریخ انتشار : شنبه ۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
-

پیگیر بازگرداندن سرباز ربوده شده هستیم

پیگیر بازگرداندن سرباز ربوده شده هستیم

به گزارش قائم آنلاین، عبدالرضا رحمانی فضلی امروز در جمع خبرنگاران بجنورد با اشاره به اقدامات انجام‌شده در جهت مقابله با آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: مبارزه با مواد مخدر جزو اولویت‌های نخست آسیب‌های اجتماعی است که با توجه رهبری انقلاب و تأکیدات رئیس‌جمهور وارد مرحله جدید از اقدامات شده است. وی از به‌کار بستن ظرفیت‌ها،

به گزارش قائم آنلاین، عبدالرضا رحمانی فضلی امروز در جمع خبرنگاران بجنورد با اشاره به اقدامات انجام‌شده در جهت مقابله با آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: مبارزه با مواد مخدر جزو اولویت‌های نخست آسیب‌های اجتماعی است که با توجه رهبری انقلاب و تأکیدات رئیس‌جمهور وارد مرحله جدید از اقدامات شده است.

وی از به‌کار بستن ظرفیت‌ها، امکانات و منابع مختلف و همچنین استفاده از همکاری مردم از طریق تشکلات خبر داد و افزود: مسؤولان مختلف در سفر به استان‌ها و برگزاری جلسات به دنبال شناسایی نقاط ضعف و قوت هستند و تلاش می‌شود باتجربه گذشته اقدام فوق‌العاده‌ای در این مسیر انجام شود.

وزیر کشور همچنین با توضیح اقدامات در عرصه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی گفت: هر گام و قدمی که طی سال گذشته برای حوزه برداشته‌شده است بایستی در سال جاری دو برابر شود و در این صورت اقدام فوق‌العاده خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به شعار سال و حمایت از کالای ایرانی وضعیت قاچاق کالا را از نظر کنترل خوب توصیف کرد و افزود: به دلیل اتفاقات ایجادشده در قیمت ارز و نیز عدم مهیا بودن شرایط برای تبدیل نقدینگی به ارز به جهت اقدام برای ورود کالای قاچاق شرایط متفاوتی برای این بخش ایجادشده است.

وزیر کشور افزود: نیازمندی تبدیل ریال به ارز به ثبت سفارش و استفاده از فرآیند بانک مرکزی برای تهیه نقدینگی و عدم امکان استفاده از بازار آزاد باعث کنترل مطلوبی در حوزه کالاهای قاچاق در کشور شده است.

وی از ابلاغ بخش‌نامه به استانداران برای انسداد گذرگاه‌های غیرقانونی مرزی خبر داد و گفت: این بخش‌نامه با رعایت حال خرده‌فروشان برای گذران زندگی در بازارچه‌های رسمی و همچنین کوله بران در مرزهای غربی کشور و با کمک دولت عراق به جهت اقدام برای بستن تمام گذرگاه‌های غیرقانونی غرب کشور به استانداران ابلاغ‌شده و در حال پیاده‌سازی است.

رحمانی فضلی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر آخرین اقدامات انجام‌شده به جهت بازگرداندن مرزبان ربوده‌شده در میرجاوه گفت: اقدامات لازم از سوی مجاری رسمی همچون وزارت خارجه و ستاد کل نیروهای مسلح در حال رایزنی و پیگیری است و وزارت کشور نیز در ملاقات‌های مرزی و رسمی خود با دولت پاکستان در حال پیگیری بوده و از طریق معتمدین و ریش‌سفیدان در تلاش هستیم تا با کمک دولت پاکستان و تأثیر این افراد، سرباز گروگان گرفته‌شده را به آغوش خانواده بازگردانیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 2 =