کد خبر : 99331
تاریخ انتشار : جمعه ۱ تیر ۱۳۹۷ - ۸:۲۰
-

تحویل ۵۰۰ واحد مسکونی بازسازی شده به مددجویان زلزله‌زده کرمانشاه

تحویل ۵۰۰ واحد مسکونی بازسازی شده به مددجویان زلزله‌زده کرمانشاه

به گزارش قائم آنلاین، پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) روز گذشته(۳۰ خردادماه) به منظور بازدید و رسیدگی به روند خدمت‌رسانی به مددجویان زلزله‌زده و همچنین افتتاح منازل ساخته و تجهیز شده مددجویان آسیب‌دیده از زلزله، به استان کرمانشاه سفر کرد. براساس این گزارش، فتاح در بدرورود به استان کرمانشاه، با شرکت در جلسه

به گزارش قائم آنلاین، پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) روز گذشته(۳۰ خردادماه) به منظور بازدید و رسیدگی به روند خدمت‌رسانی به مددجویان زلزله‌زده و همچنین افتتاح منازل ساخته و تجهیز شده مددجویان آسیب‌دیده از زلزله، به استان کرمانشاه سفر کرد.

براساس این گزارش، فتاح در بدرورود به استان کرمانشاه، با شرکت در جلسه شورای اداری، اظهار داشت: دل مسؤولان با کرمانشاه است، ملت باید بدانند که چه خدماتی به مردم مناطق زلزله‌زده ارائه شده است.

رئیس کمیته امدا امام خمینی(ره) از مردم خواست به شایعات توجه نکنند و یادآور شد: کمک‌های مردمی برای کمک به مردم زلزله‌زده استان کرمانشاه به کمیته امداد، با درایت و دقت‌نظر و با هماهنگی استاندار کرمانشاه دقیقا در محل‌های موردنظر کمک‌کنندگان هزینه می‌شود.

وی سپس با سفر به شهرستان سنقرو کلیایی به وضعیت مددجویان این منطقه رسیدگی کرد و گفت: مسؤولان نباید قول‌هایی به مردم بدهند که امکان انجام آن‌را ندارند، هر جا طبق فرمایش مقام معظم رهبری عمل نشده است، نتایج بدی حاصل شده است.

فتاح در نهایت با شرکت در جلسه مدیران و مسؤولان کمیته امداد استان کرمانشاه و تشریح برنامه‌های سازمان در سال‌جاری، برنامه سفر کاری خود را در روز نخست به پایان رساند.

رئیس کمیته امدا امام خمینی(ره) در روز دوم سفر کاری خود(۳۱ خردادماه) به روستای کوئیک‌عزیز شهرستان سرپل‌ذهاب، دره‌ژاله ثلاث باباجانی و زلان شهرستان جوانرود می‌رود تا ۵۰۰ خانه ساخته و تجهیز شده را به مددجویان آسیب‌دیده از زلزله تحویل دهد.

به گفته حسین خدرویسی مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه، ۲۲۱ واحد از این تعداد در روستاهای سرپل‌ذهاب، ۱۱۵ واحد در ثلاث باباجانی، ۵۰ واحد در گیلان‌غرب، ۴۵ واحد در جوانرود، ۲۰ واحد در دالاهو، ۱۵ واحد در اسلام‌آباد غرب، ۱۵ واحد در گهواره، ۱۵ واحد در دالاهو و ۲ واحد در پاوه توسط کمیته امداد و به همت بسیجیان جهادگر برای مددجویان زلزله‌زده ساخته شده است.

پنج هزار و ۳۲۹ واحد تخریبی خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد استان در مناطق زلزله‌زده وجود دارد که به گفته خدرویسی، باید تا پایان امسال تمامی این واحدها تکمیل شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − سه =