کد خبر : 99349
تاریخ انتشار : جمعه ۱ تیر ۱۳۹۷ - ۹:۰۵
-

اختصاص بودجه ۲۳۰ میلیارد تومانی برای توسعه زیر ساخت‌های گردشگری آذربایجان‌غربی

اختصاص بودجه ۲۳۰ میلیارد تومانی برای توسعه زیر ساخت‌های گردشگری آذربایجان‌غربی

به گزارش قائم آنلاین، حسین تاجیک در سومین جشنواره سراسری گیلاس اشنویه با بیان اینکه به منظور توسعه زیرساخت‌های گردشگری آذربایجان‌غربی، بودجه ۲۲۰ میلیارد تا ۲۳۰ میلیاردی پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: همچنین بودجه ۸۰ میلیارد تومانی برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری اشنویه در نظر گرفته شده است. وی اضافه کرد: آذربایجان‌غربی ظرفیت تبدیل شدن به

به گزارش قائم آنلاین، حسین تاجیک در سومین جشنواره سراسری گیلاس اشنویه با بیان اینکه به منظور توسعه زیرساخت‌های گردشگری آذربایجان‌غربی، بودجه ۲۲۰ میلیارد تا ۲۳۰ میلیاردی پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: همچنین بودجه ۸۰ میلیارد تومانی برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری اشنویه در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: آذربایجان‌غربی ظرفیت تبدیل شدن به یکی از قطب‌های گردشگری کشور را دارد و اهتمام مدیران و مسؤولان برای تحقق این امر مهم مشهود است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی افزود: آذربایجان‌غربی دارای ۲۵ سرمایه‌‌گذار بزرگ بوده و ورود سرمایه‌گذار به آذربایجان‌غربی موجب توسعه اقتصادی این استان می‌شود.

تاجیک عنوان کرد: آذربایجان‌غربی با داشتن یک هزار و ۲۰۰ نقطه فرهنگی و باستانی ثبت شده و همچنین با در اختیار داشتن ۷۵ منطقه نمونه گردشگری از استان‌های غنی فرهنگی و تفریحی است.

وی با اشاره به سومین دوره جشنواره گیلاس اشنویه، بیان کرد: حمایت از باغداران و تولید کنندگان گیلاس زمینه را برای ورود گردشگر و سرمایه‌گذار به این شهرستان فراهم خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 3 =