کد خبر : 99222
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
-

امسال بیش از ۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان مناطق زلزله‌زده کرمانشاه تحویل داده می‌شود

امسال بیش از ۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان مناطق زلزله‌زده کرمانشاه تحویل داده می‌شود

به گزارش قائم آنلاین، پرویز فتاح در جلسه شورای اداری شهرستان سنقروکلیایی اظهار داشت: وحدت رویه داشتن در تمام سطوح باید در بین مسؤولان وجود داشته باشد. وی با اشاره به اینکه مسؤولان نباید قول‌هایی به مردم بدهند که امکان انجام آن‌ را ندارند، گفت: هر جا با وحدت و تعامل اقدام نشده، حرف و

به گزارش قائم آنلاین، پرویز فتاح در جلسه شورای اداری شهرستان سنقروکلیایی اظهار داشت: وحدت رویه داشتن در تمام سطوح باید در بین مسؤولان وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه مسؤولان نباید قول‌هایی به مردم بدهند که امکان انجام آن‌ را ندارند، گفت: هر جا با وحدت و تعامل اقدام نشده، حرف و عمل یکسان نبوده و طبق فرمایش مقام معظم رهبری عمل نشده است، نتایج بدی حاصل شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی، تکیه بر توان داخلی و هوشیاری در مقابل دسیسه‌های شوم دشمنان را الزامی دانست و گفت: مذاکره با ترامپ و تسلیم در مقابل خواسته‌های غربی‌ها به هیچ‌وجه نتیجه خوبی به‌ دنبال ندارد.

فتاح، مأیوس کردن مردم از نظام اسلامی را از جمله اهداف شوم ۴۰ ساله دشمنان دانست که با حربه‌های مختلف دنبال می‌شود و متذکر شد: دخالت دادن جناح‌های سیاسی در کمیته امداد ظلم در حق فقرا است.

این مسؤول از اعطای ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال طی سال‌جاری خبر داد و یادآور شد: موضوع مسکن نیز با اختصاص سهمیه ویژه برای استان کرمانشاه دنبال می‌شود که امسال بیش از ۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان مناطق زلزله‌زده تحویل داده می‌شود.

امام جمعه سنقروکلیایی نیز در این جلسه با تاکید بر حمایت از نیازمندان، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی همواره حامی مستضعفان بوده است.

حجت‌الاسلام مجید صفدری اثرگذاری فرهنگی در جامعه را نشان‌دهنده موفقیت برنامه‌های یک نهاد حمایتی همچون کمیته امداد امام خمینی دانست و گفت: ساکنان برخی مناطق در سنقروکلیایی نیازمند حمایت هستند و وضعیت اقتصادی آنان مناسب نیست.

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی زیر پوشش قرار گرفتن ۳۰۰ مددجوی نیازمند در این منطقه را نیازمند اختصاص سهمیه جدید به کمیته امداد امام خمینی(ره) سنقروکلیایی دانست و گفت: ایجاد اشتغال و مباحث اسکان نیازمندان مورد توجه کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار بگیرد.

حجت الاسلام سید جواد حسینی‌کیا خواستار اختصاص یک‌هزار فقره تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی به مددجویان و غیر مددجویان برای ایجاد اشتغال در سنقروکلیایی شد و افزود: ۵۰۰ مورد پرونده خرید دام نیز نیازمند دریافت تسهیلات است.

فرماندار سنقروکلیایی نیز در این جلسه، اظهار داشت: مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سنقروکلیایی ۷ هزار و ۴۳۶ نفر هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 − 2 =