کد خبر : 99053
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
-

سرنوشت برنامه «شبی با عبدی» چه شد؟

سرنوشت برنامه «شبی با عبدی» چه شد؟

به گزارش قائم آنلاین، «محمدحسین لطیفی» کارگردان برنامه «شبی با عبدی» در گفت‌وگو درباره زمان شروع پخش این برنامه گفت: خلاف حرف‌ها و شایعاتی که شنیده شده و منتشر شده، این برنامه هیچ مشکلی نداشته است و بزودی از تلویزیون پخش می‌شود. وی با اشاره به زمان دقیق پخش این برنامه نیز ادامه داد: طبق

به گزارش قائم آنلاین، «محمدحسین لطیفی» کارگردان برنامه «شبی با عبدی» در گفت‌وگو درباره زمان شروع پخش این برنامه گفت: خلاف حرف‌ها و شایعاتی که شنیده شده و منتشر شده، این برنامه هیچ مشکلی نداشته است و بزودی از تلویزیون پخش می‌شود.

وی با اشاره به زمان دقیق پخش این برنامه نیز ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار بر این است تا اولین قسمت «شبی با عبدی» ۷ تیرماه از شبکه نسیم روی آنتن رود.

به گزارش فارس، پیش از این گفته شده بود که مهران مدیری و رامبد جوان دارنده ۲ برنامه پربیننده دورهمی و خندوانه از مدیر شبکه نسیم خواسته‌اند برنامه شبی با عبدی به دلیل شباهت هایی با این برنامه‌ها پخش نشود.

شاکله کلی برنامه «شبی با عبدی» به‌نوعی بازآفرینی و خاطره بازی با کاراکترهایی است که آقای عبدی در سریال‌ها و فیلم‌های مختلف بازی کرده‌اند. بخشی از برنامه با حضور تعدادی از کسانی است که در آن فیلم و سریال‌ها با عبدی هم‌بازی بودند و بخش گفت‌وگو و ارتباط صمیمی با مردم اعم از هنرمند و غیر هنرمند نیز از جمله قسمت‌های این برنامه است. مدت زمان این برنامه در هر قسمت ۹۰ دقیقه است.

سید کمال طباطبایی و جواد فرحانی تهیه کنندگان و جواد فرحانی مجری طرح این برنامه هستند. محمدرضا شهیدى‌فرد، محمدحسین لطیفی، سید کمال طباطبایی، جواد فرحانى، مریم نوابى نژاد از اعضای اتاق فکر این برنامه هستند و چندین نویسنده نیز این گروه را همراهی خواهند کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + 6 =