کد خبر : 98830
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵
-

دستگیری تبعه افغانی با ۵ فقره سرقت در کلاردشت

دستگیری تبعه افغانی با ۵ فقره سرقت در کلاردشت

به گزارش قائم آنلاین،  قاسم عزیزی در گفت‌وگو گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل و اماکن تجاری در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری مرکزی این فرماندهی قرار گرفت. فرمانده انتظامی کلاردشت، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه سارق که تبعه افغانی مقیم این شهرستان

به گزارش قائم آنلاین،  قاسم عزیزی در گفت‌وگو گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل و اماکن تجاری در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری مرکزی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کلاردشت، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه سارق که تبعه افغانی مقیم این شهرستان بود را به عنوان مظنون شناسایی کردند.

عزیزی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی های قضائی این متهم را که برابر بررسی های به عمل آمده به صورت غیر مجاز در این شهرستان سکونت داشت دستگیر کردند.

وی اظهار کرد: متهم در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به ۵ فقره سرقت منزل و اماکن تجاری در این شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از مخفیگاه متهم، افزود: وی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

عزیزی از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی و تجهیز منزل و محل کسب خود به وسایل ایمنی و هشدار دهنده در صورت مشاهده افراد ناشناس که بدون جهت در محل زندگی و یا فعالیت آنان پرسه می زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 − 5 =