کد خبر : 98343
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۸:۲۵
-

تردد نیمه‌سنگین خودروها در محورهای هراز و کندوان

تردد نیمه‌سنگین خودروها در محورهای هراز و کندوان

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا قدمی در گفت‌وگو در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در محورهای هراز و کندوان از مسیر شمال به جنوب به‌صورت نیمه‌سنگین است. وی ادامه داد: همچنین آمد و شد خودروها در محورهای سوادکوه و کیاسر به‌صورت پرحجم و روان است. رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا قدمی در گفت‌وگو در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در محورهای هراز و کندوان از مسیر شمال به جنوب به‌صورت نیمه‌سنگین است.

وی ادامه داد: همچنین آمد و شد خودروها در محورهای سوادکوه و کیاسر به‌صورت پرحجم و روان است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به یک‌طرفه شدن محورهای کندوان و هراز، تصریح کرد: براساس برنامه از سه راه مرزن‌آباد تا کرج محور کندوان و همچنین از آب‌اسک تا رودهن محور هراز تا ساعت دو بامداد روز یک‌شنبه یک‌طرفه است.

این مسؤول بیان کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۱۲ روز یک‌شنبه ۲۷ خرداد ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

قدمی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان و همچنین تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز ممنوع است، اظهار کرد: تردد تمامی تریلی‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امشب از محور سوادکوه ممنوع است.

وی گفت: طرح تابستانه پلیس راه مازندران نیز آغاز شده است که رانندگان باید به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس توجه کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − ده =