کد خبر : 98307
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
-

انجام ۲۲۵۹ سورتی پرواز تأخیردار در اردیبهشت‌‌

انجام ۲۲۵۹ سورتی پرواز تأخیردار در اردیبهشت‌‌

به گزارش قائم آنلاین، در اردیبهشت‌ماه امسال ۱۵ شرکت هواپیمایی در مهر‌آباد‌ ۵۷۷۶ سورتی پرواز انجام دادند که از این تعداد، ۲۲۵۹ سورتی پرواز با تأخیر انجام شد. ‌این ماه بیشترین پروازها توسط شرکت هواپیمایی ایران‌ایر با ۸۴۰ سورتی پرواز و کمترین آن توسط شرکت هواپیمایی پویاایر با ۲۷ سورتی پرواز انجام شد. در ماه مذکور

به گزارش قائم آنلاین، در اردیبهشت‌ماه امسال ۱۵ شرکت هواپیمایی در مهر‌آباد‌ ۵۷۷۶ سورتی پرواز انجام دادند که از این تعداد، ۲۲۵۹ سورتی پرواز با تأخیر انجام شد.

‌این ماه بیشترین پروازها توسط شرکت هواپیمایی ایران‌ایر با ۸۴۰ سورتی پرواز و کمترین آن توسط شرکت هواپیمایی پویاایر با ۲۷ سورتی پرواز انجام شد.

در ماه مذکور بیشترین پرواز به‌موقع توسط ماهان، ایران‌ایر و آسمان انجام شد که البته بیشترین تعداد پروازها را هم داشتند.

در این ایام شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در کنار آتا‌ایر بیشترین تأخیرات پروازی را به خود اختصاص دادند که البته باید توجه کرد بیشترین پرواز را هم ایران‌ایر انجام داد‌.

از سوی دیگر کمترین تأخیرات پروازی در اردیبهشت‌ ۹۷ در مهرآباد مربوط به شرکت هواپیمایی پویا‌ایر با رقم ۱۹ درصد بود، اما باید توجه داشت که پویا ایر در تاریخ مذکور کمترین پرواز را هم نسبت به دیگر ایرلاین‌ها انجام داده است.

اردیبهشت ماه امسال شرکت هواپیمایی آسمان ۶۷۷ پرواز در مهرآباد انجام داد که ۳۴۰ پرواز به موقع و ۳۳۷ پرواز معادل ۵۰ درصد با تأخیر انجام شد.

شرکت تابان در ماه مذکور ۲۷۱ پرواز در مهر‌آباد انجام داد که ۱۶۱ پرواز به موقع و ۱۱۰ پرواز معادل ۴۱ درصد با تأخیر انجام شد.

از ۵۲ پروازی که ساها اردیبهشت امسال در مهر‌آباد انجام داد ۴۱ پرواز به موقع و ۱۱ پرواز معادل ۲۱ درصد با تأخیر انجام شد.

شرکت هواپیمایی کارون در ماه مذکور ۲۰۶ پرواز در مهرآباد انجام داد که ۱۰۲ پرواز به موقع و ۱۰۴ پرواز معادل۵۰ درصد با تأخیر انجام شد.

از ۲۷ پرواز پویا‌ایر در مهر‌آباد ۲۲ پرواز به موقع و ۵ پرواز معادل ۱۹ درصد با تأخیر انجام شد.

در ماه مذکور ایران‌ایر ۸۴۰ پرواز در مهر‌آباد انجام داد که ۴۳۰ پرواز به موقع و ۴۱۰ پرواز معادل ۴۹ درصد با تأخیر انجام شد.

شرکت هواپیمایی زاگرس ۵۶۲ پرواز اردیبهشت امسال در مهر‌آباد انجام داد که ۳۳۵ پرواز به موقع و ۲۲۷ پرواز معادل ۴۰ درصد با تأخیر انجام شد.

شرکت هواپیمایی معراج اردیبهشت امسال ۶۶ پرواز در مهر‌آباد انجام داد که ۵۵ پرواز به موقع و ۱۱ پرواز معادل ۱۷ درصد با تأخیر انجام شد.

از ۷۲۴ پروازی که ماهان‌ایر اردیبهشت ماه امسال در مهر‌آباد انجام داد ۵۶۶ پرواز به موقع و ۱۵۸ پرواز معادل ۲۲ درصد با تأخیر انجام شد.

شرکت کاسپین در ماه مذکور ۴۸۹ پرواز در مهرآباد انجام داد که ۳۱۷ پرواز به موقع و ۱۷۲ پرواز معادل ۳۵ درصد با تأخیر انجام شد.

از ۲۶۸ پرواز اردیبهشت‌ماه ایرتور در مهر‌آباد ۲۰۲ پرواز به موقع و ۶۶ پرواز معادل ۲۵ درصد با تأخیر انجام شد.

از ۱۹۸ پرواز سپهران در مهرآباد ۱۰۲ پرواز به موقع و ۸۶ پرواز معادل ۴۳ درصد با تأخیر انجام شد.

کیش‌‌ایر در اردیبهشت امسال ۴۰۰ پرواز در مهر‌آباد انجام داد که ۲۷۴ پرواز به موقع و ۱۲۶ پرواز معادل ۳۲ درصد با تأخیر انجام شد.

از ۵۵۹ پرواز آتا ایر در مهر‌آباد ۲۸۴ پرواز به موقع و ۲۷۵ پرواز با تأخیر انجام شد.

قشم‌ایر اردیبهشت امسال ۴۴۷ پرواز در مهر‌آباد انجام داد که ۲۸۶ پرواز به موقع و ۱۶۱ پرواز معادل ۳۶ درصد با تأخیر انجام شد.

بنابراین گزارش، آمار مذکور شامل همه عوامل منشأ تأخیر از جمله تغییرات جوی، عملیاتی، فنی، تسهیلاتی و غیره است که از محل آمار اطلاعات سامانه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تهیه شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه − چهار =