کد خبر : 98140
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
-

انتقاد از «خیانت بزرگ» سعودی‌ها به مراکش این بار با موسیقی رپ!+عکس

انتقاد از «خیانت بزرگ» سعودی‌ها به مراکش این بار با موسیقی رپ!+عکس

به گزارش قائم آنلاین، سایت «الیوم ۲۴» مراکش خبر داد که مراکشی ها حمایت کشورهای عربی به رهبری سعودی ها از پرونده میزبانی آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۶ را رها نکردند و انزجار خود را از این اقدام سعودی ها اعلام کردند که به صورت سازمانی  دست به خیانت بزرگی علیه آنها زدند. در این

به گزارش قائم آنلاین، سایت «الیوم ۲۴» مراکش خبر داد که مراکشی ها حمایت کشورهای عربی به رهبری سعودی ها از پرونده میزبانی آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۶ را رها نکردند و انزجار خود را از این اقدام سعودی ها اعلام کردند که به صورت سازمانی  دست به خیانت بزرگی علیه آنها زدند.

در این راستا خواننده رپ مراکش با خلاقیت در قطعه ای به انتقاد شدید از سعودی ها که خودشان را مقابل آمریکا خار و ذلیل کردند و این خیانت بزرگ را مرتکب شدند، پرداخت. این خواننده باهوش نام قطعه خودش را «سعودی ها مسخره شدند» گذاشته است.

به گزارش فارس، سعودی ها در ماه گذشته تحرکات زیادی را در آسیا داشتند تا برای آمریکا در میزبانی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره کهن رای جمع کنند. در نهایت این اقدام سعودی ها که با موفقیت آمریکا در کسب میزبانی جام جهانی ۲۰۲۶ خاتمه یافت خشم مراکشی ها را برانگیخت چون آنها پیش از این شانس اول میزبانی بودند. مراکشی ها این اقدام سعودی را به خیانت بزرگ عربی توصیف کردند. پیش از این رسانه ها و فعالان مراکش با کاریکاتورها به این خیانت بزرگ سعودی ها پرداخته بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 + 11 =