کد خبر : 97877
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۸:۵۰
-

نیروهای متجاوز در غرب یمن از حالت تهاجمی به دفاعی روی آورده‌اند

نیروهای متجاوز در غرب یمن از حالت تهاجمی به دفاعی روی آورده‌اند

به گزارش قائم آنلاین، یک منبع نظامی در ساحل غربی یمن از وارد آمدن تلفات سنگین به نیروهای ائتلاف سعودی در مثلث «العدین» در ساحل غربی خبر داد. به نوشته پایگاه خبری شبکه المسیره، وی در این خصوص گفت: ۱۱ خودروی زرهی و نظامی دشمن در مثلث «العدین» در منطقه «حیس» در ساحل غربی یمن

به گزارش قائم آنلاین، یک منبع نظامی در ساحل غربی یمن از وارد آمدن تلفات سنگین به نیروهای ائتلاف سعودی در مثلث «العدین» در ساحل غربی خبر داد.

به نوشته پایگاه خبری شبکه المسیره، وی در این خصوص گفت: ۱۱ خودروی زرهی و نظامی دشمن در مثلث «العدین» در منطقه «حیس» در ساحل غربی یمن منهدم شده است و آن‌ها از حالت تهاجمی به حالت تدافعی تغییر موضع داده‌اند.

در همین حال یک منبع نظامی دیگر به خبرگزاری رسمی یمن «سبأ»، از شکست دو عملیات ائتلاف سعودی به شهرستان «الدریهمی» در استان «الحدیده» خبر داد و گفت که تلفات دشمن بسیار سنگین بوده است.

بنا بر گفته وی، نیروهای مزدور و نیروهای اماراتی از بخش ساحلی و بخش صحرا عملیات خود را آغاز کردند که با مقاومت نیرومهای یمنی شکست سنگینی متحمل شدند.

این منبع نظامی در ادامه تأکید کرد که شرایط در ساحل غربی اطمینان بخش است و طبق برنامه‌ریزی‌ها و تاکتیک‌های نظامی پیش می‌رود.

در سوی دیگر و در جبهه شمالی یمن، نیروهای انصارالله و کمیته‌های مردمی تلاش مزدوران سعودی را برای نفوذ به خاک یمن از طریق گذرگاه «الخضراء» واقع در استان نجران عربستان، ناکام گذاشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × دو =