کد خبر : 97840
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰
-

دولت با دادن «امتیاز ویژه» به پتروشیمی‌ها موافقت کرد

دولت با دادن «امتیاز ویژه» به پتروشیمی‌ها موافقت کرد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت در جلسه امروز هیئت وزیران که به ریاست حسن روحانی تشکیل شد قیمت خوراک واحدهای پتروشیمی در سال ۹۷ مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت. بر این اساس، دولت به وزارت نفت اجازه داد تا در سال جاری برای محاسبه قیمت میعانات گازی، گاز

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت در جلسه امروز هیئت وزیران که به ریاست حسن روحانی تشکیل شد قیمت خوراک واحدهای پتروشیمی در سال ۹۷ مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

بر این اساس، دولت به وزارت نفت اجازه داد تا در سال جاری برای محاسبه قیمت میعانات گازی، گاز طبیعی خوراک و دیگر خوراک­ های تحویلی به واحدهای پتروشیمی داخلی توسط شرکت ­های تابعه این وزارتخانه، نرخ تسعیر ارز مورد عمل برای واردات کالاهای اساسی را به ازای هر دلار، ۳۸ هزار ریال منظور کند.

به گزارش فارس در جلسه اخیری که بین انجمن کارفرمایان پتروشیمی و معاون اول رئیس جمهور برگزار شده است مجتمع های پتروشیمی در صورت گرفتن مزایایی موافق تزریق ارز خود با نرخ ۴۲۰۰ تومان بودند که یکی از این مزایا نرخ خوراک با دلار ۳۸۰۰ دلاری بود که امروز این موضوع به تصویب هیات وزیران رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 3 =