کد خبر : 97844
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
-

ارتش یمن: تنها چشمه‌ای از نیروی بازدارندگی خود را نشان دادیم

ارتش یمن: تنها چشمه‌ای از نیروی بازدارندگی خود را نشان دادیم

به گزارش قائم آنلاین، سرهنگ «عزیز راشد» سخنگوی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، چهارشنبه (امروز) درباره عملیات موفق نیروی دریایی یمن علیه کشتی جنگی ائتلاف سعودی در ساحل غربی اظهار نظر کرد. به نوشته پایگاه خبری «المسیرة»، وی اعلام کرد: پیام اقدام نیروی دریایی یمن (در هدف قرار دادن، کشتی متجاوز سعودی در ساحل غربی

به گزارش قائم آنلاین، سرهنگ «عزیز راشد» سخنگوی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، چهارشنبه (امروز) درباره عملیات موفق نیروی دریایی یمن علیه کشتی جنگی ائتلاف سعودی در ساحل غربی اظهار نظر کرد.

به نوشته پایگاه خبری «المسیرة»، وی اعلام کرد: پیام اقدام نیروی دریایی یمن (در هدف قرار دادن، کشتی متجاوز سعودی در ساحل غربی با دو موشک و به آتش کشیدن آن) به متجاوزان این بود که این عملیات تنها چشمه‌ای از نیروی بازدارندگی ما است.

راشد افزود: این عملیات نیروی دریایی یمن، یک سیلی محکم به صورت کلیه تجهیزات و ابزارهای جنگی آمریکا و اسرائیل بود. در مراحل آتی، برای متجاوزان توانمندی‌های وحشتناکی در سطح نظامی آماده شده است. پس از شکست پیش‌هنگام امروز، جنگ روانی به سراغ دشمن متجاوز خواهد آمد.

 نیروی دریایی یمن، صبح امروز (چهارشنبه ۱۳ ژوئیه)، یک کشتی ائتلاف سعودی را در ساحل غربی هدف قرار داد و یک منبع از نیروی دریایی یمن اعلام کرد که با آتش گرفتن یکی از کشتی‌های ائتلاف سعودی در ساحل غربی استان «الحدیدة»، سایر کشتی‌ها عقب‌نشینی کردند.

بر اساس این گزارش، کشتی سعودی که از سوی نیروی دریایی یمن هدف قرار گرفت، حامل نیروهای ائتلاف متجاوز به یمن بود و قصد داشت این نیروها را در سواحل الحدیدة پیاده کند اما دو موشک به سوی این کشتی شلیک شد که با دقت به هدف اصابت کرد و کشتی آتش گرفت و دود زیادی از آن بلند شد و تلاش‌ها برای نجات سرنشینان این کشتی ادامه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 + 8 =