کد خبر : 97525
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵
-

گره زدن اقتصاد کشور به برجام کم لطفی درحق مردم است

گره زدن اقتصاد کشور به برجام کم لطفی درحق مردم است

به گزارش قائم آنلاین،  محمد وحدتی نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: وابسته کردن مسائل اقتصادی کشور به برجام و دیگر مسائل خارجی کم لطفی در حق مردم است. وی افزود: مردم امروزه از نظر اقتصادی در مضیقه هستند معضل بیکاری و توان کم مردم

به گزارش قائم آنلاین،  محمد وحدتی نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: وابسته کردن مسائل اقتصادی کشور به برجام و دیگر مسائل خارجی کم لطفی در حق مردم است.

وی افزود: مردم امروزه از نظر اقتصادی در مضیقه هستند معضل بیکاری و توان کم مردم از نظر اقتصادی برای گذران زندگی باعث شده تا از نظر اقتصادی تحت فشار باشند.

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما باید به دور از برجام و با تکیه بر توان داخلی خودمان چارچوبی را تعیین کنیم و با تکیه بر توانمندی‌های داخلی مسیر اقتصاد را هموار کنیم.

وحدتی خاطرنشان کرد: دولت باید آستین‌های خود را بالا بزند و با اتخاذ تصمیمات قاطع برای حل مشکلات اقتصادی با بهره‌گیری از نیروهای داخلی نسبت به این امر اقدام کند.

وی افزود: ما در کشور نیروی انسانی کافی برای حل مشکلات اقتصادی داریم و استفاده از نیروهای داخلی باعث خواهد شد تا معضل بیکاری جوانان در مرحله اول مرتفع شود و ما به تدریج شاهد بهبود وضعیت اقتصادی در کشور باشیم.

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نوسانات قیمت ارز در کشور اظهار داشت: باید دولت بازار را مدیریت کند و اینگونه نباشد که با بالا رفتن قیمت ارز همه امکانات و خدمات در داخل با قیمت  بالاتر ارائه شود و اگر با عنوان مثال قیمت ارز ۵ درصد گران می‌شود خدمات هم ۵ درصد گران شود نه اینکه ما شاهد افزایش صددرصدی قیمت‌ها باشیم.

وحدتی با بیان اینکه متاسفانه بیشتر دستگاه‌ها و ادارات دولتی از خودروی خارجی استفاده می‌کنند خاطرنشان کرد: باید عدم استفاده از خودروی خارجی در جامعه فرهنگ‌سازی شود و دستگاه‌های دولتی خود برای این منظور پیشگام شوند.

وی افزود: استفاده از کالای داخلی نباید در حد شعار باقی بماند و ما باید در عمل هم شاهد این موضوع باشیم و اینکه دولت ومجلس خود از کالای خارجی استفاده کنند و به مردم بگویند از کالای داخلی استفاده کنید نتیجه‌بخش نخواهد بود.

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه تیم اقتصادی دولت به خواب رفته در پایان گفت: دولت باید با یک برنامه اقتصادی منسجم برای حل مشکلات معیشتی مردم داشته باشد و وزارتخانه‌های مرتبط همچون وزارتخانه‌های اقتصاد و صنعت در این حوزه باید وارد کارزار شوند و به عنوان نمونه وزارت صنعت بحث قیمت‌گذاری‌ها در بازار را کنترل کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + سیزده =