کد خبر : 97589
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
-

صعود وحشتناک قیمت خودروهای داخلی ادامه دارد

صعود وحشتناک قیمت خودروهای داخلی ادامه دارد

به گزارش قائم آنلاین، کار، وضعیت بازار نشان می‌دهد اکثر خودروهای مونتاژی همچنان شاهد رشد قیمت هستند به‌نحوی که سراتو سفید دیروز با رشد ۸ میلیون تومانی با قیمت ۱۶۴ میلیون تومان و سراتوی مشکی با قیمت ۱۶۷ میلیون تومان به‌فروش رسید. مزدا۳ نیز افزایش ۱۰ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرده به‌نحوی که این

به گزارش قائم آنلاین، کار، وضعیت بازار نشان می‌دهد اکثر خودروهای مونتاژی همچنان شاهد رشد قیمت هستند به‌نحوی که سراتو سفید دیروز با رشد ۸ میلیون تومانی با قیمت ۱۶۴ میلیون تومان و سراتوی مشکی با قیمت ۱۶۷ میلیون تومان به‌فروش رسید.

مزدا۳ نیز افزایش ۱۰ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرده به‌نحوی که این خودرو دیروز با قیمت ۲۲۰ میلیون تومان مورد معامله قرار گرفت.

همچنین استپ‌وی نیز با رشد دو میلیون تومانی با قیمت ۹۱ میلیون تومان، ساندرو اتوماتیک با رشد ۶ میلیون تومانی با قیمت ۷۷ میلیون تومان، پژو۲۰۷ اتوماتیک با رشد ۹ میلیون تومانی با قیمت ۷۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۰۸ با رشد ۱۴ میلیون تومانی با قیمت ۲۰۶ میلیون تومان به‌فروش رسید.

درحالیکه دولت نسبت به افزایش قیمت های مسکن، خودرو، سکه، طلا، ارز و … سکوت اختیار کرده است، کارشناسان در گفت و گو با رسانه ها از مردم می خواهند، از خرید و فروش بی دلیل مسکن، خودرو، سکه و … صرف نظر کنند، چرا که قیمت های فعلی حباب وحشتناکی دارد و ممکن سرمایه برخی افراد یک شبه به باد برود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 − 6 =