کد خبر : 97529
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
-

تجاری‌سازی شامپو گیاهی بومی برای درمان زخم بستر و دردهای عضلانی

تجاری‌سازی شامپو گیاهی بومی برای درمان زخم بستر و دردهای عضلانی

به گزارش قائم آنلاین، سید صدرالدین نبوی محقق ایرانی در گفت‌وگو گفت: شوینده اختصاصی زخم‌ها که از سوی محققان ایرانی به مرحله تجاری‌سازی رسیده است، قابلیت انواع زخم‌ها (زخم بستر،جراحات، سوختگی‌های سطحی) و التهابات منتشر و غیرمنتشر(اگزما، کهیر، عرق سوز، ادرار سوختگی اطفال، دمل، کورک، آکنه و هموروئید) را دارد. وی افزود: در این شامپو

به گزارش قائم آنلاین، سید صدرالدین نبوی محقق ایرانی در گفت‌وگو گفت: شوینده اختصاصی زخم‌ها که از سوی محققان ایرانی به مرحله تجاری‌سازی رسیده است، قابلیت انواع زخم‌ها (زخم بستر،جراحات، سوختگی‌های سطحی) و التهابات منتشر و غیرمنتشر(اگزما، کهیر، عرق سوز، ادرار سوختگی اطفال، دمل، کورک، آکنه و هموروئید) را دارد.
وی افزود: در این شامپو از مواد موثره گیاه بابونه آلمانی و گل همیشه بهار برای شستشوی موضع هموروئید و کاهش التهاب آن، پوست‌های حساس و ملتهب و دچار آکنه، التهاب خارجی چشم و رفع مواد آرایشی و آلودگی‌های محیطی اطراف آن و ریزش مو و پوسته ریزی ناشی از التهاب پوست سر استفاده شده است.
به گفته این محقق ایرانی، این شامپو با انواع پوست‌ها سازگار است و هیچگونه عوارض پوستی ندارد.

شایان ذکر است، این شرکت دانش‌بنیان ایرانی شامپوی دیگری را هم ارائه داده است که این شامپو برای کاهش دردهای عضلانی به کار می‌رود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − چهارده =