کد خبر : 97241
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۸:۳۰
-

نقص فنی فیس‌بوک پست های خصوصی ۱۴ میلیون کاربر را عمومی کرد

نقص فنی فیس‌بوک پست های خصوصی ۱۴ میلیون کاربر را عمومی کرد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از هک رید، مشکل یادشده باعث شده تا مطالب خصوصی که قرار بوده تنها برای دوستان هر فرد نمایش داده شود، به طور عمومی بر روی اینترنت در دسترس قرار بگیرد. بر اساس بیانیه ای که توسط ارین ایگان مدیر امور حریم شخصی فیس بوک منتشر شده این آسیب

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از هک رید، مشکل یادشده باعث شده تا مطالب خصوصی که قرار بوده تنها برای دوستان هر فرد نمایش داده شود، به طور عمومی بر روی اینترنت در دسترس قرار بگیرد.

بر اساس بیانیه ای که توسط ارین ایگان مدیر امور حریم شخصی فیس بوک منتشر شده این آسیب پذیری باعث ارسال عمومی پست های خصوصی کاربران شده است و زمانی به وجود آمده که فیس بوک به دنبال یافتن راه حل جدیدی برای به اشتراک گذاری ساده تر برخی بخش های نمایه کاربری مانند عکس‌های افراد بوده است.

مشکل یادشده کل کاربران فیس بوک را از ۱۸ تا ۲۷ ماه می دچار مشکل کرد و این شبکه اجتماعی سرانجام توانست این مشکل را در تاریخ ۲۲ می شناسایی و به تدریج برطرف کند. خصوصی شدن تمامی پست هایی که به همین علت و به اشتباه عمومی شده بودند نیز پنج روز دیگر به طول انجامید.

فیس بوک با ارسال پیامی برای کاربران آسیب دیده آنها را از این موضوع مطلع کرده و به همین علت ازتمامی آنها عذرخواهی کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 1 =