کد خبر : 97320
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
-

نجات ۲۱۴ نفر از امواج مرگبار خزر در ساحل مازندران

نجات ۲۱۴ نفر از امواج مرگبار خزر در ساحل مازندران

به گزارش قائم آنلاین، غلامعلی فخاری اشرفی در گفت و گو با بیان اینکه بیش از یکهزار نجاتگر و ناجی غریق در ۳۷۶ نقطه پرخطر ساحل استان مستقرهستند گفت: از آغاز طرح کاهش غریق در استان تاکنون ۲۱۴ غریق را از امواج مرگبار خزر نجات یافنند. وی افزود: در همین مدت نجاتگران هلال احمر ۶

به گزارش قائم آنلاین، غلامعلی فخاری اشرفی در گفت و گو با بیان اینکه بیش از یکهزار نجاتگر و ناجی غریق در ۳۷۶ نقطه پرخطر ساحل استان مستقرهستند گفت: از آغاز طرح کاهش غریق در استان تاکنون ۲۱۴ غریق را از امواج مرگبار خزر نجات یافنند.

وی افزود: در همین مدت نجاتگران هلال احمر ۶ مصدوم حوادث دریایی را به مراکز درمانی انتقال دادند و ۶۴۹ نفر نیز با مراجعه به پایگاه‌ها و پست‌های امدادونجات ساحلی هلال احمر استان از خدمات درمان سرپایی برخوردار شدند.

معاون امدادونجات هلال احمر مازندران گفت: عملیات اجرایی طرح امداد و نجات ساحلی در ایام تابستان با مدیریت جمعیت هلال احمر استان در قالب کمیته کاهش غریق و تلفات انسانی در ۴۰۰ کیلومتر نوار ساحلی استان در دست اجراست.

وی به همه مسافران و گردشگران ساحلی توصیه کرد هشدار‌های نجاتگران هلال احمر و ناجیان غریق مستقر در ساحل را جدی بگیرند و از شنا در نقاط پرخطر اجتناب کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 4 =