کد خبر : 97251
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۸:۵۵
-

لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم به مدت ۲ ماه مسکوت ماند

لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم به مدت ۲ ماه مسکوت ماند

به گزارش قائم آنلاین، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه پارلمان) لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم را مورد بحث و بررسی قرار داده و با مسکوت ماندن این لایحه به مدت دو ماه موافقت کردند. غلامرضا تاج‌گردون به عنوان متقاضی اصلی مسکوت ماندن،

به گزارش قائم آنلاین، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه پارلمان) لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم را مورد بحث و بررسی قرار داده و با مسکوت ماندن این لایحه به مدت دو ماه موافقت کردند.

غلامرضا تاج‌گردون به عنوان متقاضی اصلی مسکوت ماندن، نامه این درخواست را به امضای ۵۰ نفر از وکلای ملت رسیده بود تقدیم هیأت رئیسه پارلمان کرد و وکلای ملت نیز پس از ارائه توضیحات تاج‌گردون به  عنوان متقاضی و نجفی به عنوان مخالف مسکوت ماندنف با ۱۳۸ رأی موافق، ۱۰۳ رأی مخالف و ۶ رأی ممتنع از ۲۵۳ نماینده حاضر در صحن علنی، با این درخواست موافقت کردند.

تاج‌گردون در درخواست خود اعلام کرده بود بررسی لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم حداقل به مدت دو ماه تا روشن شدن نتیجه مذاکرات جمهوری اسلامی ایران با اروپا به تعویق بیفتد.

به گزارش فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس هم قبل از رای گیری در صحن مجلس اعلام کرد که دولت مخالفتی با مسکوت ماندن ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + شش =