کد خبر : 97314
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵
-

سال ۹۱ ساری یک نماینده دیگر هم داشت!

سال ۹۱ ساری یک نماینده دیگر هم داشت!

به گزارش قائم آنلاین، این روزها بحث ساخت سد فینسک و مشکلاتی، که برای مردم منطقه چهاردانگه و دودانگه ایجاد شده، به صورت جدی داغ هست. در کنار بحث انتقال آب دریای مازندران به استان سمنان، پای تسویه حساب‌های شخصی هم در فضای مجازی پر شده است. برخی از کاربران فضای مجازی کم کاری نمایندگان

به گزارش قائم آنلاین، این روزها بحث ساخت سد فینسک و مشکلاتی، که برای مردم منطقه چهاردانگه و دودانگه ایجاد شده، به صورت جدی داغ هست.

در کنار بحث انتقال آب دریای مازندران به استان سمنان، پای تسویه حساب‌های شخصی هم در فضای مجازی پر شده است.

برخی از کاربران فضای مجازی کم کاری نمایندگان فعلی را مسبب اجرای این طرح می‌دانند و برخی‌ دیگر، کم کاری را مربوط به دوره‌های گذشته می‌دانند.

طرح جلوگیری از ورود آب به سرشاخه رودخانه مازندران از استان سمنان، به نظر می‌رسد که از سال ۹۱ در کشور مطرح شده و نمایندگان استان سمنان برای تامین نیازهای آبی اجرای این طرح را پیگیری کردند.

از سوی دیگر نمایندگان استان سمنان با مطرح شدن طرح انتقال آب دریای خزر همه توجه افکار عمومی را به این سمت جلب کرده تا به صورت پنهانی پیگیر اجرای طرح‌های دیگر انتقال آب باشند.

بارها و بارها رسانه‌های استان مازندران نسبت به اجرایی شدن این طرح هشدار دادند ولی گوش شنوایی برای جلوگیری از این موضوع وجود نداشت.

محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی که احساس کرد برخی حمله‌ها در فضای مجازی نسبت به خودش جانبدارانه است، به برخی اظهارنظرها واکنش نشان داد و در مصاحبه با یکی از رسانه‌ها اینطور مطرح کرد که برخی از افراد طوری سخن می‌گویند که انگار سال ۹۱، ساری یک نماینده در مجلس داشت.

چرا کسی به نماینده دیگر ساری، که با برخی از سران قوا حشر و نشر دارد و در ارتفاعات کیاسر کباب می‌خورد، اعتراضی نمی‌کند؟!

به گزارش بلاغ، دیگر نماینده ساری در سال ۹۱ سیدرمضان شجاعی کیاسری است و یکی از سران قوا، که در ایام عید در منطقه چهاردانگه مازندران سفر کرده بود، علی لاریجانی رئیس مجلس است که خبر حضورش در این منطقه توسط تعدادی از رسانه‌ها منتشر شده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − 17 =