کد خبر : 97073
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۹:۰۰
-

پیشینه پیمان‌شکن یهود، عبرتی برای شیفتگان کدخداست

پیشینه پیمان‌شکن یهود، عبرتی برای شیفتگان کدخداست

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام حسین کافتری در جمع راهپیمایی‌کنندگان روز قدس شهرستان نکا با اشاره به تاریخچه یهود و چرایی تصاحب بیت‌المقدس، اظهار کرد: صهیون نام کوهی در بیت‌المقدس است که یهودیان اعتقاد دارند حضرت داوود(ع) در آن دفن بوده و حضرت عیسی(ع) نیز در همین مکان به نماز منجی بشریت اقتدا می‌کند. وی

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام حسین کافتری در جمع راهپیمایی‌کنندگان روز قدس شهرستان نکا با اشاره به تاریخچه یهود و چرایی تصاحب بیت‌المقدس، اظهار کرد: صهیون نام کوهی در بیت‌المقدس است که یهودیان اعتقاد دارند حضرت داوود(ع) در آن دفن بوده و حضرت عیسی(ع) نیز در همین مکان به نماز منجی بشریت اقتدا می‌کند.

وی یهود را از نظر قرآن، پیمان‌شکن برشمرد و افزود: پیامبر اسلام پس از بعثت و حضور در مدینه با سه تفکر انحرافی مشرکین، نفاق و یهود مواجه بوده که با مشرکین مبارزه و آن‌ها را نابود کرد اما فرصت مبارزه با نفاق را پیدا نکرد و از گروه سوم یعنی یهود هم پیمان گرفت اما یهودیان پیمان‌ خود را شکستند.

سخنران روز قدس شهرستان نکا خطاب به افرادی که دم از صلح و مذاکره زده، دنبال کدخدا می‌گردند و خدا را فراموش می‌کنند، خاطرنشان کرد: در محضر قرآن بیینند که پیشینه یهود ثابت کرد که یهود پیمان‌شکن است.

وی با بیان مطرح نبودن موضوع برجام، اضافه کرد: قبل از ترامپ هرکدام از رئیس جمهوران آمرکایی به شکلی پیمان‌شکنی کردند که همان سابقه پیمان شکن بودن یهود را نشان می‌دهد.

جنگ روانی دشمن؛ تنها دغدغه

کافتری شبهه‌افکنی و تفره‌افکنی را دیگر ویژگی یهود از نگاه قرآن خواند و گفت: امروز ما هیچ دغدغه‌ای نداریم و تنها یک دغدغه مهم وجود دارد که آن امروز دشمن درحال راه‌اندازی جنگ روانی است.

وی با بیان جنگ با دشمن در پنج حوزه، افزود: دشمن امروز در جنگ اقتصادی با شبهه‌افکنی و جنگ روانی حاصل از تهدید به تحریم، گرسنگی و مشکلات ناشی از آن، در حوزه فرهنگی با استفاده از ابزار ارتباطی، ماهواره و تکنولوژی در حال نبرد با مردم ایران است.

این خطیب، تلگرام را نیز از ابزارهای دشمن در این نبرد علیه مردم ایران دانست و تصریح کرد: مدیر تلگرام چه خوشی از ما دیده که به ما خدمات بدهد درحالی که از جهات دیگر ایران را تحریم می‌کنند اما در شبکه جاسوسی و فضای مجازی به ایران خدمات می‌دهند چراکه می‌خواهند با این جنگ روانی، نهاد خانواده را در ایران از هم بپاشند.

وی اضافه کرد: دشمن در تلاش برای تغییر امیال شیعیان در جهان به ویژه در ایران مانند مبارزه‌طلبی، جهاد، شهادت‌طلبی و عبرت از فرهنگ عاشورا هستند تا بتوانند حکومت ایران را براندازی کنند.

نبرد فرهنگی، تنها حوزه موفق دشمن

کافتری با اشاره به استفاده صهیونیست از ابزارهای فرهنگی مانند تلویزیون و سینما برای تغییر ذائقه مردم، تأکید کرد: امروز براساس نظریه دهکده جهانی غرب، صهیونیسم با فرزندان ما در ارتباط است.

وی افزود: روزی در شلمچه و مهران جوانان ما ایستادند و مقاوت کردند اما امروز در حوزه شبیخون فرهنگی، صهیونیسم تا حدودی موفق بوده و توانسته نقشه‌های خود را عملیاتی کند.

سخنران روز قدس شهرستان نکا خطاب به مردم، متذکر شد: امروز دنیا در حوزه‌های نظامیف دفاعی و موشکی در برابر جوانان این مرز و بوم کم آورده چراکه ما از حالت پدآفندی درآمده و موضع آفندی گرفته‌ایم.

وی اضافه کرد: امروز میزان انباشت موشکی و جدیت در مقابله با تهدیدات ایران به اندازه‌ای است که یک موشک را با ۱۰ موشک پاسخ می‌دهد و همین هم سبب عجز دشمنان در مقابله نظامی با این کشور شده است.

کافتری اظهار کرد: توان مقابله دشمن با ما در همان عرصه فرهنگی با بشقاب‌های ماهواره است که البته انتقادی هم به مسئولان وجود دارد که صحیح است و آن که سیستم‌های دیجیتال و گیرنده‌های درونی ضعیف را تقویت کنند.

داعش، عاقبت مذاکره با استکبار

وی بهانه‌تراشی را دیگر ویژگی یهود از منظر قرآن کریم برشمرد و افزود: امروز صهیونیسم با حضور مردم در صحنه که تمام معادلات جهانی را برهم زده‌است احساس خطر کرد.

این خطیب با تشریح نقشه دشمنان علیه مردم نطقه، خاطرنشان کرد: طبق آن نقشه، با تأمین سلاح از سوی غربی‌ها، حمایت مالی توسط قارون‌های عرب منطقه و با استفاده از نیروی نظامی آموزش دیده مد نظر آن‌ها می‌خواهند نظام‌های مخالف خود را سرنگون کنند.

وی صدام را اولین هدف برشمرد و اضافه کرد: به بهانه سلاح هسته‌ای قدرت نظامی عراق را محاسبه و سپس با حمله چند روزه عراق را گرفتند، اما چرا بعضی‌ها نمی‌فهمند و مدام می‌گویند در حوزه موشک هم مذاکره کنیم درحالی که اگر قدرت دفاعی کشور ما را بازرسی کرده و ببینند یعنی کشور را دادی و شده عراق دوم.

کافتری با تأکید بر اینکه در همه جای دنیا قدرت نظامی باید مخفی باشد، تصریح کرد: پس از سرنگونی صدام، سران طالبان در عراق را دستگیر و با بررسی‌های انجام داده از میان آنان ابوبکر البغدادی را که دارای دکترای علوم اسلامی بود برگزیدند تا در زمان وقوع انقلاب مردم منطقه در شمال عراق با تشکیل داعش به مقابله به مثل برخیزند.

وی در تشریح مأموریت داعش، افزود: اولین هدف، انحراف بیداری اسلامی و ترویج چهره خشن از اسلام در کنار نفاق و جنگ میان مسلمانان، اسلام‌هراسی و بدنام کردن چهره اسلام نزد جهانیان نیز اهداف دیگر آن‌ها است.

اساس مشکل دشمن با اسلام است نه ایران

سخنران روز قدس نکا با بیان اینکه آمریکا نه با ایران که با اساس و بنیان اسلام در جهان مشکل دارد، خاطرنشان کرد: آن‌ها با رهبری رهبر ما کاری ندارند بلکه می‌خواهند حکومت اسلامی نباشد.

وی اضافه کرد: اگر دست دشمنان برسد و این رهبر را از حکومت مانند امیرالمونین پایین بیاورند و خانه‌نشین کنند دیگر شاهنشاهی را بر کرسی نمی‌نشانند بلکه با داعش‌صفتان، زن و بچه ما را قتل عام کرده و کاری بدتر از عراق، سوریه، لیبی و یمن را بر سر ایران خواهند آورد بنابراین اینجا است که اقتدار ولایت و مدافعان حرم را انسان بیشتر می‌فهمد.

کافتری با تأکید برا اینکه اگر به ندای رهبر لبیک نگوییم با چکمه و شمشیر دشمن بیدار می‌شویم، بیان کرد: مردم کوفه به ندای هل من ناصر حسین(ع) لبیک نگفتند تا پس از کربلا در مدت ۶ سال بیش از ۵۰ هزار نفر از آنان کشته شدند.

وی تصریح کرد: برای مواجه نشدن با چکمه و شمشیر دشمن باید به ندای رهبر خود لبیک بگوییم و همانگونه که اکنون در صحنه هستیم باید در صحنه باقی بمانیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 3 =