کد خبر : 97087
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
-

سران صهیونیست از گسترش عقاید مذهبی هراسانند

سران صهیونیست از گسترش عقاید مذهبی هراسانند

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمدحسین باقرزاده در سخنرانی راهپیمایی روز قدس فریدونکنار اظهار کرد: صهیونیست‌ها دارای ویژگی‌های ناپسند و زشتی هستند که از گذشته در میان قوم یهود بوده و هم اکنون در بین این افراد وجود دارد. وی با اشاره به ویژگی‌های ذکر شده در قرآن درخصوص صهیونیست، گفت: نخستین ویژگی صهیونیست‌ها و

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمدحسین باقرزاده در سخنرانی راهپیمایی روز قدس فریدونکنار اظهار کرد: صهیونیست‌ها دارای ویژگی‌های ناپسند و زشتی هستند که از گذشته در میان قوم یهود بوده و هم اکنون در بین این افراد وجود دارد.

وی با اشاره به ویژگی‌های ذکر شده در قرآن درخصوص صهیونیست، گفت: نخستین ویژگی صهیونیست‌ها و اسرائیلی‌ها بی‌ایمان بودن آنها است و در سوره بقره بر کسانی که به دست خود کتاب می‌نویسند و به خدا نسبت می‌دهند افسوس خورده شده است که از جمله این افراد یهودیان هستند.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: صهیونیزم فقط نگاه ابزاری به مذهب دارد و سران این جریان از گسترش عقاید مذهبی هراسان هستند و بسیاری از یهودیان نسبت به مبدا و معاد دین بی اعتقاد هستند.

باقرزاده افزود: دومین ویژگی صهیونیست‌ها قساوت قلب و جنایات انها است که در قرآن اشاره می‌کند که قلب آنها سنگدل شده و علت قساوت آنها پیمان‌شکنی است.

وی یادآور شد: حکومت بر جهان از نظریه آنها است و معتقدند که حکومت کردن به غیر از زور و ستم میسر نخواهد شد.

این استاد دانشگاه گفت: رباخواری از جمله ویژگی‌های اسرائیلی‌ها است و در پروتکل چهارم دانشوران صهیون آمده که ربودن اموال و ربا افراد غیریهود مانعی ندارد.

باقرزاده خاطرنشان کرد: مکر و حیله رواج و فاسد، ثروت پرستی، جنگ افروزی، برتری‌جویی و تروریست پروری از جمله دیگر ویژگی‌های صهیونیست ها است.

وی با اشاره به اهداف رژیم اسرائیل تصریح کرد: وحدت قوم یهود، حمایت از قوم اسرائیل، توسعه ارتش انبوه و افزایش نیروهای نظامی، از بین بردن ادیان دیگر و حاکمیت بر جهان از جمله اهداف این رژیم است.

این استاد دانشگاه با بیان اهداف امام خمینی(ره) از نامگذاری روز قدس ادامه داد: روز قدس از نگاه امام روز اسلام است و با توجه به اینکه رژیم صهیونیستی به دنبال خشونت‌طلبی و برتری جویی است، امام خمینی این روز را برای رشد افکار عمومی و تکلیف گرایی روز قدس نامیدند.

باقرزاده گفت: امت اسلامی با وحدت و برای حمایت از مظلوم در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 3 =