کد خبر : 97093
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
-

سخنان رهبری در مراسم ارتحال امام نقشه‌های دشمن را افشا کرد

سخنان رهبری در مراسم ارتحال امام نقشه‌های دشمن را افشا کرد

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمدحسن شریف‌تبار در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی المهدی (عج) شهر بهنمیر با تشکر از امت روزه‌دار که در مراسم راهپیمایی روز قدس شرکت کردند اظهار کرد: اگر جامعه بخواهد در صراط مستقیم الهی حرکت کند چند شرط دارد ایمان به خدا، تقوا و اطاعت از رهبری است. وی با

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمدحسن شریف‌تبار در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی المهدی (عج) شهر بهنمیر با تشکر از امت روزه‌دار که در مراسم راهپیمایی روز قدس شرکت کردند اظهار کرد: اگر جامعه بخواهد در صراط مستقیم الهی حرکت کند چند شرط دارد ایمان به خدا، تقوا و اطاعت از رهبری است.

وی با تفسیر آیه ۱۱۹ سوره توبه بیان کرد: اگر حرکتی انجام دهیم که باعث رعب و خشم دشمنان شود یک عمل صالح است، راهپیمایی مسلمانان و شعار علیه اسرائیل اشغالگر و آمریکای جنایتکار عمل صالح به حساب می‌آید.

امام جمعه بهنمیر با دعوت به وحدت و همبستگی مسلمانان گفت: راه رهایی فلسطین بیداری و مقاومت است.

این مسؤول با تبیین سخنان مهم رهبری معظم انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) افزود: سخنان رهبری جامع و راهگشا بوده است و نقشه سه لایه دشمن را افشا کرد یکی از نقشه‌های دشمنان فشار اقتصادی علیه ملت ایران است و با تلاش مسؤولان و همت مردم ، دشمن ناکام خواهد شد و وظیفه مسؤولان اجرایی کشور است که با تمام توان تلاش کنند و دشمنان را ناکام کنند.

شریف‌تبار با اشاره به صدور فرمان عزت بخش رهبری انقلاب به شروع فعالیت صنعت هسته‌ای در چهارچوب برجام گفت: این فرمان رهبری موجب بازگشت عزت ملی و اعتماد به نفس شد دشمنان ایران بدانند تاریخ ملت ایران نشان می‌دهد ملت ایران در دفاع از استقلال کشور و عزت ملی متحد است و اجازه نمی‌دهد به عزت ملی ایرانیان خدشه‌ای وارد شود و رمز پیروزی ما وحدت و همبستگی ملی است.

وی اظهار امیدواری کرد با حضور در نماز عید سعید فطر که در مصلی المهدی (عج) بهنمیر برگزار می‌شود بار دیگر وحدت و همبستگی خود را نشان دهیم و با پرداخت زکات فطره و حضور در نماز عید سعید فطر روزه را کامل کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × سه =