کد خبر : 97089
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
-

برخی چهره‌های خودفروخته داخلی قصد ایجاد نفاق دارند

برخی چهره‌های خودفروخته داخلی قصد ایجاد نفاق دارند

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمدباقر یوسفی در خطبه‌های نماز جمعه سیمرغ ضمن تسلیت شهادت امام علی (ع) و لیالی قدر، اظهار کرد: از حضور پرشور مردم شهرستان سیمرغ در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و شرکت در راهپیمایی روز قدس تشکر می‌کنم. وی افزود: دفاع از فلسطین دفاع از اسلام بوده و روز قدس

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمدباقر یوسفی در خطبه‌های نماز جمعه سیمرغ ضمن تسلیت شهادت امام علی (ع) و لیالی قدر، اظهار کرد: از حضور پرشور مردم شهرستان سیمرغ در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و شرکت در راهپیمایی روز قدس تشکر می‌کنم.

وی افزود: دفاع از فلسطین دفاع از اسلام بوده و روز قدس لیله‌القدر دفاع از اسلام است.

امام‌ جمعه سیمرغ بابیان اینکه روز قدس و حمایت از مردم فلسطین برای ما بسیار پراهمیت است، تصریح کرد: امام راحل فرمودند: روز قدس روز اسلام و احیای اسلام است.

وی ادامه داد: فلسطین محور وحدت جهان اسلام است.

یوسفی با اشاره به اینکه پس از پایان جنگ جهانی دوم با توطئه پیر سلطه‌گر انگلیس قطعه‌ای از سرزمین اسلام در اختیار صهیونیسم قرار می‌گیرد که آرزوی نیل تا فرات را در سر می‌پروراند، تأکید کرد: امروز باروحیه بلند، معتقد و ایستادگی در برابر دشمن شاهد دستپاچگی و سراسیمه شدن دشمن هستیم که چگونه قوانین جهانی را زیر پا می‌گذارند تا رژیم صهیونیستی را نگه‌دارند غافل از اینکه آقای ما فرموده‌اند عمر اسرائیل رو به پایان است.

وی افزود: رسول اکرم فرمودند: هر کس باید آنچه حق است را فریاد بزند و کشورهای عربی و دولت‌های مدعی حقوق بشر اگر دفاع نکرده و فریاد نزدند مطمئن باشند شیطان دهان آن‌ها را بسته است.

امام‌ جمعه سیمرغ با بیان اینکه ترامپ بعد از اعلام خروج از برجام دستور کار خود را در سه موضوع فشار اقتصادی، فشار روانی و فشار عملی قرارداد و اقداماتی را در این سه محور با نیت سیطره بر کشور آغاز کرد، اظهار کرد: دشمن ملت و مردم ایران را نشناخته است.

وی ادامه داد: وظیفه بر ما ایجاد می‌کند که با وحدت ایستادگی کنیم.

یوسفی با اشاره به اینکه باید مراقب برخی چهره‌های خودفروخته داخلی باشیم که قصد ایجاد نفاق دارند، گفت: توطئه‌هایی در روزها و سال‌های ابتدایی انقلاب ایجاد شد اما مردم با وحدت، درایت و اطاعت از رهبری مرحله‌به‌مرحله این شرایط را پشت سر گذاشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 + هشت =