کد خبر : 97091
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
-

اطاعت بی چون و چرا از رهبری وظیفه همه ماست

اطاعت بی چون و چرا از رهبری وظیفه همه ماست

به گزارش قائم آنلاین، سیدقاسم هاشمی در جمع راهپیمانان مردم روز قدس شهرستان سیمرغ، اظهار کرد: امروز در شرایط سخت، بسیار عجیب و ناشناخته‌ای به سر می‌بریم که وظیفه امروز ما اطاعت بی‌چون‌وچرا از ولی‌فقیه و اتحاد و همدلی است. وی افزود: امام آمد و انقلاب را به وجود آورد که باید قدر این انقلاب

به گزارش قائم آنلاین، سیدقاسم هاشمی در جمع راهپیمانان مردم روز قدس شهرستان سیمرغ، اظهار کرد: امروز در شرایط سخت، بسیار عجیب و ناشناخته‌ای به سر می‌بریم که وظیفه امروز ما اطاعت بی‌چون‌وچرا از ولی‌فقیه و اتحاد و همدلی است.

وی افزود: امام آمد و انقلاب را به وجود آورد که باید قدر این انقلاب را بدانیم.

یادگار هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه بحث فلسطین بحث خاک نیست و همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند عمق استراتژیک نظام جمهوری اسلامی ایران خاورمیانه است، تصریح کرد: ۴۰ سال پیش آمریکا وارد هر کشوری می‌شد از بالاترین مقام رسمی کشور تا پایین‌ترین سطح مدیریتی را با دستور آمریکا باید تغییر پیدا می‌کرد.

وی ادامه داد: ۴۰ سال پیش رژیم منحوس صهیونیستی شعار از نیل تا فرات را سر می‌داد و این شعار در پرچم شیطانی آن‌ها هک شده بود.

هاشمی بابیان اینکه آمریکا و اسرائیل بحث خاورمیانه اسلامی را مطرح کردند، اظهار کرد: کشورهای عربی در صلح با اسرائیل از یکدیگر پیشی می‌گرفتند و حتی حافظ اسد از سر ناچاری در مقابل اسرائیل صلح را امضا کرد و حتی حزب‌الله در حال جمع‌آوری دفتر سیاسی خود بود.

وی افزود: در این زمان در ایران انقلاب شد.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه سید حسن نصرالله در خاطرات خود می‌گوید بعد از انقلاب خدمت امام راحل رسید و به امام (ره) گفت قصد جمع‌آوری دفتر سیاسی حزب‌الله راداریم که امام با نفس مسیحایی خود فرمود: «شما پیروز هستید.»، تصریح کرد: سید حسن نصرالله در قسمتی دیگر از خاطرات خود می‌گوید بعد از رحلت امام همراه با ۵۰ نفر از فرماندهان حزب‌الله به خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم و موضوع را با ایشان مطرح کردیم که حضرت آقا فرمودند: سید حسن شما پیروز هستید، جهاد را ادامه دهید.

وی ادامه داد: آمریکا جنگ هشت‌ساله را به ما تحمیل کرد و تمام نقشه‌هایی که داشت را اجرا کرد و امروز دیگر نقشه‌ای برای اجرا ندارد.

هاشمی بابیان اینکه کلمه کفر و طاغوت در ذهن امام راحل وجود نداشت، اظهار کرد: در طول این ۴۰ سال هرگاه آمریکا را به‌عنوان طاغوت در ذهن خودمان ترسیم کردیم و از اصول قرآنی عقب نشستیم ضربه خوردیم و هر زمان ایمان قلبی پیدا کردیم موفق و پیروز شهید.

وی افزود: اگر نفوذ و محبوبیت ایران در دنیا را با ۴۰ سال پیش مقایسه کنیم می‌بینیم امروز هرکجای دنیا تصمیمی گرفته می‌شود این تصمیم با حوزه‌های علمیه شیعه و در رأس ولی‌فقیه ایران است.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه امروز بدون حضور مؤثر ایران نمی‌توانند معضلات دنیا را حل کنند، تصریح کرد: امروز محبوبیت ایران در دنیا عزت یابی روزبه‌روز دنیای اسلام است.

وی ادامه داد: عزتمندی دیگر اسلام شیوع و گسترش روی‌آوری روشنفکران اروپا و آمریکا به اسلام ناب محمدی است و نقشه اوج این عزتمندی را در نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا می‌بینیم.

هاشمی بابیان اینکه امروز ایران به جایگاهی رسیده است که نتانیاهو در مجلس کنگره آمریکا می‌گوید: ۶ ماه قبل پشت این تریبون ایستاده بودم و در مورد ایران هسته‌ای و خطرات آن برای صلح جهانی هشدار دادم اما اکنون زمان دیگری است. امروز از تنگه خیبر در عربستان تا تنگه جبل‌الطارق در مراکش تحول عظیمی در حال به وقوع پیوستن است که به زلزله ۱۹۷۹ ایران (انقلاب سال ۱۳۵۷) شبیه است و باید قبول کنیم نیروی قدرتمندی وجود دارد که با الگوی ما مخالف است و در رأس این قطب ایران قرار دارد. کسانی که ایران و خطر آن را نادیده می‌گیرند سرخود را در شن فروکرده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − دوازده =