کد خبر : 97083
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۹:۵۰
-

اسرائیل به دنبال حکمرانی بر تمام کشورهای عربی است

اسرائیل به دنبال حکمرانی بر تمام کشورهای عربی است

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمدتقی نادعلی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس اظهار کرد: هفتادمین سال تأسیس رژیم منحوس اسرائیل است و ۷۰ سال ملت مظلوم فلسطین گرفتار این غده سرطانی هستند. وی بابیان اینکه نام‌گذاری روز قدس با هوشیاری و دوراندیشی امام خمینی(ره) انجام پذیرفت

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمدتقی نادعلی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس اظهار کرد: هفتادمین سال تأسیس رژیم منحوس اسرائیل است و ۷۰ سال ملت مظلوم فلسطین گرفتار این غده سرطانی هستند.

وی بابیان اینکه نام‌گذاری روز قدس با هوشیاری و دوراندیشی امام خمینی(ره) انجام پذیرفت اظهار کرد: امسال برخلاف سال‌های قبل جمعیت بسیار زیادی برای آزادسازی قدس به خیابان‌ها آمدند و تنفر و انزجار خود را نسبت به رژیم غاصب اسرائیل فریاد زندند.

امام‌ جمعه جویبار خاطرنشان کرد: رژیم کودک کش اسرائیل یکی از ناقض‌ترین رژیم حقوق بشر در جهان است و ۳ میلیون فلسطینی را آواره سایر کشورها کرده است.

نادعلی‌زاده به سکوت جامعه بشری در برابر جنایات اسرائیل اشاره و عنوان کرد: کشورهای جهان و سازمان‌های حقوقی بین‌المللی در برابر جنایات آمریکا و اسرائیل سکوت کردند و برخی کشورهای مرتجع عربی نیز همراه و همگام آنان شدند.

وی بابیان اینکه آیات قرآنی بزرگ‌ترین دشمن مسلمانان را یهودیان می‌دانند گفت: آیا کشورهای عربی و مدعیان خادمین حرم در آیات قرآن تأمل نمی‌کنند؟

خطیب نماز جمعه جویبار بیان کرد: اسرائیل به دنبال حکمرانی بر تمام کشورهای عربی است و تنها زبانی که می‌فهمد انتفاضه و زور است.

نادعلی زاده مصالحه و گفتگو با اسرائیل و آمریکا را بی‌فایده دانست و گفت: راه‌حل مقابله با اسرائیل و آمریکا؛ مقاومت، ایستادگی، انتفاضه و همراه شدن با جریان مقاومت و حزب‌الله است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × یک =