کد خبر : 97095
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
-

آرزوی اسرائیل از نیل تا فرات به افسانه تبدیل شده است

آرزوی اسرائیل از نیل تا فرات به افسانه تبدیل شده است

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان مازندران اظهار کرد: ماه مبارک رمضان در آفرینش و خلقت انسان و لیله القدر جایگاه ویژه‌ای دارد. وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان آغاز سال عبادی مومنان محسوب می‌شود، افزود: خداوند ماه‌های سال در ۱۲ ماه خلق کرد و

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان مازندران اظهار کرد: ماه مبارک رمضان در آفرینش و خلقت انسان و لیله القدر جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان آغاز سال عبادی مومنان محسوب می‌شود، افزود: خداوند ماه‌های سال در ۱۲ ماه خلق کرد و اولین ماه آن را ماه خدا رمضان قرار داد.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه لیله القدر قلب ماه رمضان است، گفت: مسلمانان در این ایام سرنوشت خود را رقم می‌زنند.

این مسؤول بیان کرد: سرنوشت اجباری نیست و ارادی و اختیاری است و خودمان سرنوشتمان را رقم می‌زنیم و خداوند با همه دارایی خود فرشتگان رحمت در لیله القدر به کمک بندگان خود می‌آید و وظیفه مومنان است که در موقعیت و جایگاه و سرنوشت خود را تنظیم کنند.

یوسف‌پور یادآور شد: ما باید در ماه مبارک رمضان سبک زندگی قرآنی ، علوی و فاطمی را دنبال کنیم و آنان را اسوه و الگوی زندگی خود قرار دهیم.

وی در ادامه گفت: در ماه مبارک رمضان باید درس صبر و مقاومت را فرا بگیریم و روزه با صبر تعریف شده است و درس صبر و مقاومت که یکی از وظایف اجتماعی است را از ماه رمضان یاد بگیریم.

امام جمعه موقت ساری تصریح کرد: دشمن قسم خورده ایران در قدرت چند برابر معاویه در فضای مجازی و حقیقی علیه اسلام و قرآن کریم دروغ افکنی می‌کنند تا موقعیت اسلام را متزلزل کنند و ما باید از تاریخ درس عبرت بگیریم.

این مسؤول گفت: نام امام خمینی (ره) همچنان با عزت و عظمت در جهان جلوه‌گری می‌کند و این عنایت خداوند است و باید آن را ارج بنهیم.

یوسف‌پور ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با فرمان امام راحل با اختصاص روز قدس، قدس را مسئله اسلام دانست و قدس را متعلق به همه مسلمانان و روز اسلام دانست.

وی اظهار کرد: با فرمان الهی امام خمینی(ره) قدس از مسئله ناسیونالیسم عربی نجات یافت و به عنوان یک کشور و سرزمین اسلامی مبدل شد و زمینه انتفاضه‌های اسلامی را فراهم کرد.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران بیان کرد: آرزوی اسرائیل از نیل تا فرات به افسانه تبدیل شده است و حتی قدرت ندارند در مقابل جمعیت کوچک فلسطینیان مقاومت کنند و نتوانستند غزه را تجزیه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − 5 =