کد خبر : 97056
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸
-

هدف ایران از راهپیمایی روز قدس، محو اسرائیل است

هدف ایران از راهپیمایی روز قدس، محو اسرائیل است

به گزارش قائم آنلاین، آیت الله علی معلمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرستان قائم‌شهر، ضمن سپاس از مردم به دلیل حضور پرشکوهشان در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: در جنگ جهانی اول، انگلیس در سرزمین فلسطین چنگ را آغاز کرد و در آنجا ولایاتی از دولت عثمانی بود و انگلیس زمینه سازی کرد برای

به گزارش قائم آنلاین، آیت الله علی معلمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرستان قائم‌شهر، ضمن سپاس از مردم به دلیل حضور پرشکوهشان در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: در جنگ جهانی اول، انگلیس در سرزمین فلسطین چنگ را آغاز کرد و در آنجا ولایاتی از دولت عثمانی بود و انگلیس زمینه سازی کرد برای آوردن یهودیان به این سرزمین و در سال ۱۳۲۷ آمدند به عنوان دولت رژیم جعلی اسرائیل را اعلام موجودیت کردند که در نگاه سطحی شاید این تصور ایجاد شود که ایران به آنها کاری نداشته باشد در حالی که آنان برای سرکوب مسلمانان و تحقیر و تغییر فرهنگ مسلمانان آمده بودند.

وی افزود: هنگامی که در رسانه‌هایمان ستم‌هایی که به مردم فلسطین وارد می‌شود را می‌نگریم آزرده می‌شویم بنابراین اهل قبله باید برای کسانی که فریاد کمک می‌خواهد بشتابد و نیز برای قبله اول مسلمانان حرکت کنیم که با اجتماعمان توانستیم حضور خود را نشان دهیم و حمایت خود را از مظلومان بیان کنیم.

معلمی یادآور شد: امام خمینی (ره) فرمودند دشمنان اسلام دست چدنی دارند و دستکش بر روی آن قرار دادند، حال با گذشت زمان بیانات امام و پیش‌بینی رهبری روشن‌تر می‌شود و دشمنان چهره‌ی واقعی خود را به همگان نشان می‌دهند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، گفت: در حال حاضر می‌توان مشاهده کرد که آمریکا چگونه ‌دستان چدنی خود را بدون مخمل برای فریبمان نمایان کرد.

این نماینده تصریح کرد: چهار سال فرصتمان برای مذاکره گذشت و چقدر هزینه و وقتمان گرفته شد و حال چه شده، برجامی که شورای امنیت امضا کرد و آمریکا از آن سر باز زد، همانند آنچه معاویه با امام حسن مجتبی عهدنامه صلح بسته بود همه را زیرپا قرار داد.

معلمی افزود: آمریکا هوای بازگشت به ایران مشابه قبل از بهمن ۵۷ را دارد اما آمریکا باید بداند که این ملت با حضورشان و اراده قویشان نشان خواهند داد که آمریکا برای همیشه این آرزو را به گور خواهد برد و مردم ایران برای دفاع از این کشور تا پای جان می‌ایستند.

وی درباره جدایی مسئله یهود از صهیونیست، گفت: برخی از یهودیان پایبند به دین موسی و تورات هستند که این مشکلی نیست و در درون ایران نیز زندگی می‌کنند که آنان با ما کاری ندارد اما صهیونیست‌ها نژادپرست هستند و عنوان می‌کنند که ما قوم برتر هستیم.

امام جمعه شهرستان قائم‌شهر در پایان خاطرنشان کرد: نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس واقعا از الهامات الهی بود و هدفمان محو اسرائیل است و این را باید دشمنان ما و هم‌پیمانان با رژیم غاصب صهیونیست بدانند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 2 =